Solgt Tudor Black Bay Blue - 2019/Bjerke

urtid

Støttemedlem
Medlem
17. sep. 2018
Innlegg
1.372
Sted
Oslo og omegn
Hei! Tudor Black Bay Blue vurderes solgt.

Merke og modell:
Tudor Black Bay Blue, modell nr. 79230B.

Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Klokken er i veldig god stand. Det er knapt noen hairlines, men man kan f.eks se at lenken er tatt av og på, altså som normalt etter noe bruk. Brukt i rotasjon med mine andre klokker. To eiere før meg, også der brukt lite. Diameter er 41 mm og urkassen er i børstet og polert stål. Urverket er Tudors in-house MT5602 med 70 timers gangreserve. Blå bezel av aluminium. Vanntett til 200 m. Følger med mørk blå OEM nato strap kjøpt av meg hos Bjerke i etterkant (fordi den ikke lenger følger med i boksen ved nykjøp).

Dokumentasjon og historikk:
Klokken leveres komplett. Klokken er kjøpt av GG her på TS hos Urmaker Bjerke i mai oktober 2019. Jeg kjøpte den i juni 2019 av andre eier (også GG her på TS). Nypris på denne er 31.900 kr. OEM nato reim i mørk blått som jeg har kjøpt i tillegg ligger på 1800 kr hos Bjerke, denne følger med i salget.

Sted:
Klokken befinner seg i Oslo-området (Romerike).

Pris:
Klokken selges for 23.000 kr. Ingen bytter.

F2F i Oslo-området, eller den kan sendes på kjøpers regning og risiko. Uansett penger på konto først.

Jeg har gode referanser fra salg og kjøp her på TS og det skal fortsette slik:) Ta kontakt på pm ved interesse!
Tudor salg 1.jpg

Tudor salg 2.JPG

Tudor salg 3.jpgTudor salg 4.JPGTudor salg 5.JPGTudor salg 6.jpgTudor salg 7.JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann