Solgt Tudor Black Bay 41 m/ sort skive ref.79540

Medlem
11. aug. 2013
Innlegg
427
Sted
Oslo
Som et ledd i å forsøke å nedskalere klokkehobbyen littegran, har jeg dessverre sett meg nødt til å la denne godbiten finne seg et nytt og godt hjem.

Klokken er kjøpt ny av meg hos Bjerke i oktober 2017, og har ikke vært et flippeobjekt innom mange ulike hjem
I mitt eierskap har den vært godt tatt vare på, ikke polert eller børstet, men renset ofte (utvendig) og rullert med andre klokker.

Det finnes naturligvis hairlines på polerte flater og lenke, men ingen ting sjenerende - og ingen ting man ikke kan gjøre noe med, om man ønsker det.

Går som en klokke, og har ikke større avvik enn at man kan sove veldig godt om natten.

Kommer 110% komplett. Dvs at alt som fulgte med ved kjøp er inkludert, i tillegg til en meget behagelig TS Premium Nato. Denne ble kjøpt ny nå i august.

Ettersom klokkeboksen skal reduseres, ønsker jeg ikke noen bytter på denne. Men håper noen ønsker å gi denne et nytt hjem likevel

Pris setter jeg til 19 500,-

Her følger noen tekniske detaljer

  • CASE: 41 mm steel case with polished and satin finish
  • MOVEMENT: Self-winding mechanical movement, Calibre 2824
  • POWER RESERVE: Power reserve of approximately 38 hours
  • WINDING CROWN: Steel screw-down winding crown, with the TUDOR rose in relief, with black anodised aluminium winding crown tube
  • BEZEL: Smooth steel bezel with polished finish
  • DIAL: Black
  • CRYSTAL: Sapphire crystal
  • WATERPROOFNESS: Waterproof to 150 m (500 ft
  • BRACELET: Steel bracelet with satin finish, with folding clasp and safety catch

    DSCF3667.jpgDSCF3722.jpgDSCF3719.jpgDSCF3716.jpgDSCF3711.jpgDSCF3705.jpgDSCF3701.jpgDSCF3692.jpgDSCF3686.jpgDSCF3678.jpgDSCF3654.jpgDSCF3670.jpgDSCF3676.jpg
    IMG_6659.jpeg