Selges Tudor BB Fifty-Eight (2019)

AKH

Medlem
28. april 2018
Innlegg
42
Sted
Bergen
Vurderer salg av min Tudor Black Bay Fifty-Eight (58). Klokken ble kjøpt av meg hos norsk forhandler i desember 2019 og har vært brukt sporadisk (en gang annenhver uke eller deromkring) siden den gang. Jeg selger den nå fordi den får litt for lite tid på håndleddet og noe annet er på vei inn (you know the drill…)


TEKNISK INFORMASJON
- Modellnavn: Tudor 79030N
- Komplikasjoner: dykkerbezel med 60 klikk
- Diameter: 39mm
- Bredde lugs: 20mm
- Vanntetthet: 200 meter
- Gangreserve: ca 70 timer
- Urverk: Tudor in-house MT5402

Se for øvrig : https://www.tudorwatch.com/en/watches/black-bay-fifty-eight/m79030n-0001

TILSTAND
Det er helt minimale og vanlige bruksmerker på klokken. Totalinntrykket er at den er svært pen til å være 2-3 år gammel. Det er noen hairlines på lenke og kasse. På venstesiden av kassen (kl 10) er det et lite bruksmerke, men det er så lite at jeg ikke klarer å vise det på bilder og synes kun i spesielt lys/vinkel. Det er noen små hairlines på undersiden og dessuten på lenken, der hvor spennen treffer lenken. Jeg har prøvd å ta så gode bilder som mulig for å illustrere hvordan den ser ut, men vil oppfordre kjøper til å se og prøve klokken før kjøp. Oppsummert vil jeg si at den er svært pen til å være 2-3 år gammel og uten vesentlige hakk eller skader. De blå uthevingene på bildene er over serienummer, som jeg har sladdet.

TILBEHØR
Denne er komplett. Med klokken er ytter- og innerboks, manual, garantikort, hang tag, og tre lenkeledd (den er nå tilpasset ca 17cm håndledd). Se bilde for oversikt. Kjøper kan få med en kopi av kjøpskvittering fra norsk forhandler som viser serienummeret (i tilfelle uret skal forsikres).

OPPGJØR
Jeg ønsker å treffe kjøper for en trygg og hyggelig handel, og jeg holder til i Bergen. Jeg kan møte eventuell kjøper på Flesland eller kjøre en times tid sør/nord/vest for visning ved seriøs interesse. Grunnet det store volumet svindelsaker i det siste må klokken enten betales med Vipps i forbindelse med overtakelse, eller betalingen må være bokført inn på min konto slik at avsenders identitet kan kontrolleres mot kjøpers før overtakelse.

ELLERS
Har hatt et par handler før med gode referanser på Klokkeriet - ta kontakt på PM for mitt navn, så kan du sjekke de selv!

PRIS
32.000

Det er så klart bare å sende meg en melding med fullt navn dersom du har spørsmål, ønsker flere bilder, eller vil avtale visning eller kjøp.

Forbeholder meg retten til å trekke annonsen frem til evt. salg.

Takk for titten!
B9A2A40F-BCB2-4F79-94FC-B9E7E6B4E27E.jpeg0517F7E5-0A7A-41BD-B0ED-80ACCCC2CFAC.jpeg9B5FD4BE-E536-4D48-A4B3-E1C715101E0B.jpegE2906074-1A8E-42D5-AA28-437D4D813DEF.jpeg56C96ACD-F5BA-4376-A646-BF8BFD7C2E91.jpeg29B406B7-6B8F-49A5-9B86-8309C0F149D3.jpeg
 
Redigert:
Bumper denne - er fremdeles i Bergen og klar for salg en uke til før ferien begynner!
 
Ferien er over, uret ligger fremdeles klar for salg i boksen så jeg sender denne opp igjen!