Solgt Tudor 79280

Medlem
5. mars 2013
Innlegg
181
Sted
Ningbo, China
Kun vært i mitt eie en måneds tid, kjøpt av goodguy på forumet men selges nå grunnet nye horologiske muligheter.

Klokka har Valjoux 7750 verk og går bra. Kronofunksjoner nullstilles til null. Sist ettersett av Ossur Solheim Q1 2013, følger med kvittering på hva som ble gjort. En tidligere eier har fjernet forstørrelsesglasset over datoen.

Klokka har kasse og krone signert Rolex og står på en Rolex lås. Denne låsen er ganske forslått, den orginale Tudor låsen følger med.

Klokka har normale hairlines på både kasse og lenke, ikke noen store alvorlige dings (annet enn på Rolexlåsen). Baklokket har et par riper.

Sitter på en 78400 lenke med 605 endelenker. Kommer med Tudor ytterboks og inneboks (usikker på om det er den som orginalt fulgte med klokka). Da Tudor sponset Tiger Woods på slutten av 90-tallet fikk denne modellen tilført Tiger med rød bokstaver på skiven. Dette er altså en pre-Tiger med serienummer som starter på B.

Jeg legger også med en brun alligator rem med orginal Tudor deployant. Foretrekker F2F i Oslo, men kan også sende for kjøpers regning. Da med overføring av penger på bankkonto på forhånd.

Pris 16.500- :) eller bud i innboks.
Tillater meg å bruke forrige eiers bilder, da jeg ikke har tatt noen selv.

ZS16CIT.jpg

qXUum6Y.jpg

Jy8r7HD.jpg

WOqgX5W.jpg
 
Redigert: