Kanskje ikke no action shot, men lell. For Ndure:mrgreen: Omega Seamaster by Dime a dozen, on Flickr
Bullit Medlem 30. juni 2008 Innlegg 770 Sted Kristiansand 3. feb. 2011 #31 Kanskje ikke no action shot, men lell. For Ndure Omega Seamaster by Dime a dozen, on Flickr
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 5. feb. 2011 #36 Har bare to bilder til nå. Ikke særlig med action i dem heller.. Skal prøve å fikse noe bedre senere. Og siden jeg er så misunnet på alle som poserer med døde fugler: Vil heller ha and eller rype til middag!!!
Har bare to bilder til nå. Ikke særlig med action i dem heller.. Skal prøve å fikse noe bedre senere. Og siden jeg er så misunnet på alle som poserer med døde fugler: Vil heller ha and eller rype til middag!!!
trippelj Medlem 31. okt. 2010 Innlegg 719 Sted Rælingen 5. feb. 2011 #37 Endelig var det min tur! Etter mange dager med venting, kom endelig turen til meg: Er rimelig fornøyd! Denne var av en helt annen kvalitet enn de Natoene jeg har fra før!
Endelig var det min tur! Etter mange dager med venting, kom endelig turen til meg: Er rimelig fornøyd! Denne var av en helt annen kvalitet enn de Natoene jeg har fra før!
thollefs1 Medlem 7. juni 2010 Innlegg 300 Sted Oslo 6. feb. 2011 #38 Utrolig behagelig å ha på armen..Syntes denne natoen passer spesielt godt til klokker med hvit skive. Da måtte den på Tissot Le Locle. Gleder meg til 17 mai.
Utrolig behagelig å ha på armen..Syntes denne natoen passer spesielt godt til klokker med hvit skive. Da måtte den på Tissot Le Locle. Gleder meg til 17 mai.
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.461 Sted Vestlandet 11. feb. 2011 #40 Har du fulgt anbefalt oppsett av Norges nato på den der eller...?
J jayeff Guest 11. feb. 2011 #41 UJU skrev: Har du fulgt anbefalt oppsett av Norges nato på den der eller...? Klikk for å utvide... Jepp! Har jeg bommet på noe?
UJU skrev: Har du fulgt anbefalt oppsett av Norges nato på den der eller...? Klikk for å utvide... Jepp! Har jeg bommet på noe?
MR.E Medlem 11. des. 2010 Innlegg 109 Sted Bergen 11. feb. 2011 #42 jayeff skrev: Da var Hamilton endelig på Norges-nato Klikk for å utvide... Ha må innrømme at jeg venter på samme klokke, kjøpt med tanke på å bruke den sammen med TS-Natoen ,men du kom meg i forkjøpet Ser bra ut
jayeff skrev: Da var Hamilton endelig på Norges-nato Klikk for å utvide... Ha må innrømme at jeg venter på samme klokke, kjøpt med tanke på å bruke den sammen med TS-Natoen ,men du kom meg i forkjøpet Ser bra ut
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.461 Sted Vestlandet 11. feb. 2011 #43 jayeff skrev: Jepp! Har jeg bommet på noe? Klikk for å utvide... Neida. Jeg bare leker nato-politi. Synes forresten at den Hamilton'en ser superfrekk ut på Norges nato
jayeff skrev: Jepp! Har jeg bommet på noe? Klikk for å utvide... Neida. Jeg bare leker nato-politi. Synes forresten at den Hamilton'en ser superfrekk ut på Norges nato
J/J Medlem 19. juli 2009 Innlegg 10 11. feb. 2011 #44 Er det håp for en versjon i 22mm med det første? Blir litt slarkete med 20mm rem og 22mm åpning mellom lugsene.
Er det håp for en versjon i 22mm med det første? Blir litt slarkete med 20mm rem og 22mm åpning mellom lugsene.
J jayeff Guest 11. feb. 2011 #45 UJU skrev: Neida. Jeg bare leker nato-politi. Synes forresten at den Hamilton'en ser superfrekk ut på Norges nato Klikk for å utvide... Ja, jeg er positivt overrasket over hvor bra den matchen ble J/J: Kjøpe klokke som er 20mm mellom lugsa da
UJU skrev: Neida. Jeg bare leker nato-politi. Synes forresten at den Hamilton'en ser superfrekk ut på Norges nato Klikk for å utvide... Ja, jeg er positivt overrasket over hvor bra den matchen ble J/J: Kjøpe klokke som er 20mm mellom lugsa da