TS-ånden lever :)

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Innlegg
12.986
Sted
Gullkysten
Gladsak :)

Jeg må få lov til å gi en massiv mengde takk og kudos til @Matsmet sendte meg en original gummirem til min Planet Ocean helt gratis.

Jeg har nesten litt dårlig samvittighet for å ha takket ja.:giggle:

Nå er dette langt utover det man kan forvente, også her på TS, men likevel et strålende eksempel på den genuine klokkegleden vi har her inne - en glede som heldigvis i liten grad knytter seg til penger, invisteringer etc.

Så igjen @Matsmet - tusen takk og pils/vin på meg neste gtg :)
8626E2C2-65E9-48EF-8472-F589EEC2948B.jpeg
 
Det ser helt rett ut @Callahan !! Som sagt, en jeg har hatt liggende i mange år, uten noen PO, så dette var en sann glede å kunne bidra med når jeg først hadde sjanse til å gi noe tilbake til noen her inne, selv om den ikke var 100% strøken. Og ekstra hyggelig at det var deg! Dårlig samvittighet skal du overhode ikke ha. Og ei flaske vin er en minst like hyggelig gest tilbake! Har så utrolig mange gode opplevelser med utveksling av info, kjøp og salgsopplevelser, folk som bidrar med interresante skriverier både i tråder og artikler, podcast, clubhouse etc og generell entusiasme, pasjon og klokkeglede som jeg ikke finner maken til andre steder for tiden. Takk TS![/QUOTE]