Tror jaggu jeg flesker til !!

Den heter vist unisex, tror du bare får PO chrono i XL og denne 38mm. Den i XL er jo Svæær!! :p For meg er den perfekt, akkurat det jeg leter etter og i en størrelse som ikke tar helt overhånd på lanken min.:p

Det høres ut som om du har funnet klokken du leter etter, den første i alle fall :) Lekker omega, gleder meg til bilder av den!

Den er nydelig på alle måter, løp og prøv! Og deretter kjøp om du likern. IMHO er det en oerfekt chronograf dameklokke med passe size på 38mm.

Oi, bare 38 mm? Skulle ønske jeg hadde håndledd til det. Når det er sagt: Det der er den peneste Omegaen jeg har sett. :)

Hva slags svar hadde du forventet å få? :)

Jeg mente i utgangspunktet at planen om speedy reduced var meget bra, men denne er om mulig enda bedre. Størrelsen er perfekt for den typen klokke om du har et ca gjennomsnittlig kvinnehåndledd. Jeg kan gi deg en 99,8% garanti for at du aldri vil angre etter å ha fått den.

Den ser superlekker ut på bildet, men for å helle litt malurt i begeret: Har du prøvd den? Noe sier meg at den nødvendigvis må bli veldig høy/noe klumpete med chronourverk i en relativt liten kasse..Kommer an på hvilket urverk,selvsagt, og jeg vet ikke hvilket som sitter i denne.

Men har du prøvd den og den passer, kjør for all del på, da kan du ikke trø feil :D

Den ser superlekker ut på bildet, men for å helle litt malurt i begeret: Har du prøvd den? Noe sier meg at den nødvendigvis må bli veldig høy/noe klumpete med chronourverk i en relativt liten kasse..Kommer an på hvilket urverk,selvsagt, og jeg vet ikke hvilket som sitter i denne.

Men har du prøvd den og den passer, kjør for all del på, da kan du ikke trø feil :D

Er vel 3313 som sitter i den

Gleder meg til å se WS :) Godt at vi har en aktiv jente her inne, blir det enda mer brusing med fjærene :)