Trondheim - what to do?

Tja, ta deg en burger på pair a'dice i Prinsenkrysset.

Edit: nyt våre, 12 grader her i dag :)
 
Tja, ta deg en burger på pair a'dice i Prinsenkrysset.

Edit: nyt våre, 12 grader her i dag :)

Ja det var helt nydelig å komme nordover til varmen. Har pakket helt feil for å si det mildt, så idag ble det en liten runde med shoppings:D

Takk for tips på burger. Skal jeg sjekke ut.
 
Noen med anbefalinger av restauranter i Trondheim? På forhånd, takk. :)

Spiste nylig en god middag på To Rom og Kjøkken. De har gjort en vesentlig oppgradering av restauranten, men de har fortsatt det høye nivået de har hatt gjennom mange år. Anbefales for en bedre middag. For fiskemiddag har jeg hørt at Ågot i Kongens Gate (Torget) er bra. Ellers er jo Credo verdt å sjekke ut.

For litt enklere mat (les: burger) vil jeg anbefale SOT på Solsiden. Hvis du synes at ølutvalget der blir i minste laget, kan du sjekke ut BROR på Nordre. Der har de forøvrig godt spiselig burger.

Velkommen til byen!
 
  • Liker
Reaksjoner: Classic og oets
Spiste nylig en god middag på To Rom og Kjøkken. De har gjort en vesentlig oppgradering av restauranten, men de har fortsatt det høye nivået de har hatt gjennom mange år. Anbefales for en bedre middag. For fiskemiddag har jeg hørt at Ågot i Kongens Gate (Torget) er bra. Ellers er jo Credo verdt å sjekke ut.

For litt enklere mat (les: burger) vil jeg anbefale SOT på Solsiden. Hvis du synes at ølutvalget der blir i minste laget, kan du sjekke ut BROR på Nordre. Der har de forøvrig godt spiselig burger.

Velkommen til byen!

Anbefalingen av 2r&k tiltredes!
 
  • Liker
Reaksjoner: Classic
Takk for tips. Er stadig vekk i Trondheim, så på tide at jeg utforsker litt av restaurantene som finnes der.
Har spist på SOT på Solsiden tidligere, og burgeren der var jeg veldig fornøyd med. Var innom Frati nå på lørdag, der fikk jeg servert spagetti med hvitvinsdampede blåskjell. Både maten og servicen var upåklagelig.