Trodde ikke jeg kom til å kjøpe et sports-/dykkerur

PJO

Medlem
10. aug. 2016
Innlegg
313
Sted
Oslo
Ved ujevne mellomrom får jeg følelsen av at Tidssonen er et spesialforum for sports-/dykkerur fra Rolex, selv om andre produsenter nå og da klarer å snike en tå innenfor. Ikke at det er noe galt med verken den ene eller andre typen vannelskende klokke. Jeg har det med å like ganske mange av dem, men har aldri hatt noen rykninger i noen muskel i forhold til selv å gå til anskaffelse av denne typen av klokke da jeg rett og slett ikke skjønner hvorfor jeg skal med denne typen klokke. Men nå har det skjedd. Jeg har en følelse av at dette er det første eksemplaret av arten her på sonen, men regner allikevel med at produsenten ikke kommer som noen overraskelse på noen.

Stor yttereske. Håper innholdet matcher størrelsen.
DSC01329a.jpg


Mye greier til å beskytte klokka. Lover godt for at den har kommet fram i ett stykke.
DSC01330a.jpg


Enda mer beskyttelse.
DSC01331a.jpg


Tada!
DSC01333a.jpg
DSC01334a.jpg


Et utrolig pent eksemplar av HMT Sportstar.
DSC01335a.jpg
DSC01336a.jpg


Klokka vil selvfølgelig, ved en eller annen ikke så verst passende anledning, dukke opp som Månedens HMT, men om det blir allerede neste måned som er mars 2020, eller om ett år eller tre, er det ingen, undertegnede inklusive, som vet.
DSC01337a.jpg
 
Har lenge lurt på om de (HMT) lager "sportslige" ur, og den der var jo flott! Gratulerer :)!
 
  • Liker
Reaksjoner: PJO