tretreni

Medlem
13. mars 2008
Endelig fikk jeg den forløsende telefonen fra Aleksander hos Bjerke; "uret ditt er nå kommet". Etter et hyggelig besøk i Karl Johans gate fikk jeg med med denne store esken :)

25df6534.jpg

Hmm, må jeg ha nøkkel også?

d28acec7.jpg

Det der ligner da veldig mye på forrige års store stjerne på SIHH

100f037a.jpg

La meg få presentere tretreni. Mulig jeg er litt inhabil, men dette er da virkelig en vakker og velbalansert klokke...

1f8302dd.jpg

...som sitter perfekt på armen :D

20ec5d29.jpg

Takk for oppmerksomheten, skal prøve å ta litt bedre bilder med et mer avansert kamera enn iPhone sitt senere.

Gratulerer med grailen! Synes det uttrykket ofte misbrukes i wis-sammenheng, men her skulle grail være dekkende, ja.

Takk for hyggelige hilsner

krille & rousp: Pam339 er ikke sort selv om det muligens kan se slik ut på bildene, fargen er nok mer mørk brun. Er derfor litt usikker på om jeg vil prøve meg med sort rem på denne. Og uansett så er OEM remmen som følger med helt overlegen kul :D

gjmo: Gjerne en GTG for min del, håper bare at jeg denne gangen har anledning til å delta. I helgene har jeg nemlig en lei tendens til å være bortreist...

Santos-Dumont: Enig, grail en svært dekkende for Pam 339.

Selv om klokken er 47 mm, føles den utrolig behagelig å ha på armen. Materialet (kompositen) som klokken er laget av er svært lett, føles nesten som å ha en plastklokke fra Swatch på armen :-o