Trenger veiledning

Svarte fa**! Hvis den er ekte..... :)

Det eneste som skurrer litt er rolexrolexrolexrolex skriften rundt, og metall "ringene" rundt lumen, men jeg kan ikke nok til å konkludere med noe.

EDIT: Fargen på de rosa stenene rundt og er litt rar. Hadde det vært rubiner hadde de vært mye rødere.
Men som sagt; har ikke peiling! :)

Redigert:
Tror du bruker feil koder.. Men jeg ser den gjennom linken og den ser faktisk legit ut.. Det er en klokke til 3-400tusen++ i så fall;) ser Rolexkronen innrisset kl 6 og datoen er bra forstørret. Få den åpnet hos urmaker for p være helt sikker.. Vulgært rå da!

Redigert:
Svarte fa**! Hvis den er ekte..... :)

Det eneste som skurrer litt er rolexrolexrolexrolex skriften rundt, og metall "ringene" rundt lumen, men jeg kan ikke nok til å konkludere med noe.

EDIT: Fargen på de rosa stenene rundt og er litt rar. Hadde det vært rubiner hadde de vært mye rødere.
Men som sagt; har ikke peiling! :)

Hehe ja! Jeg står hjelpesløs! Skjønner vel nå hva jeg mener med at jeg ikke får sove!

Serienummer står på innsiden av glasset. MXX2118 Prøv og google det. Var din bestefar en holden mann?;)

sZqdFUU.jpg

Vei den på en kjøkkenvekt. Den bør være ca 250gram+
Forresten prisen kan være ennå høyre ny for hva jeg vet..

Redigert:
Jeg hadde ringt Securitas og bedt de følge meg til Rolex forhandler a.s.a.p...
Jeg hadde ikke fått sove i den uvissheten;)

Det var prinseklokka si det, og igjen, HÅPER den er ekte! :D

Redigert:
Ser at du kommer fra sunnmøre, Urmaker Nelvik i Ålesund vil nok kunne bekrefte om den er ekte.

Tror nok dessverre det uret er en kopi, Prins Alex.

Rolex GMT har en annerledes rekkefølge på viser-oppsettet enn uret du linker til.

På de ekte GMt'ene har man fra innerst til ytterst;

* Timeviser
* GMT - viser
* Minuttviser
* Sekundviser

Mens på uret du har avbildet, 116758, er oppsettet :

* GMT
* Time
* Sekund
* minutt

Såvidt meg bekjent er urverket nøyaktig det samme for hele lineupen av GMT'er.

Se eksempel:

Rolex-Gmt-Master-Ii-116710-Ln-2245-1.jpg

Redigert:
Hadde bestefar hvit dress, slangeskinnssko og stokk med diamant på, er den nok ekte;)
Men jeg hadde levert den til urmaker for en sjekk. Hvis du legger frem historien som du har gjort her, blir nok ikke sett rart på.

En hver person hadde vel dobbelsjekket dette, for ikke å gå glipp av verdier for noen hundre k?

Good luck, håper for din skyld at dette er the real shit:)