Din egen PAM510 til dress da, har du prøvd det?Må si at de fleste kostbare, skikkelige klokker funker til dress - inkludert Explorer. Det som ikke funker til dress er upussede sko...![]()
Din egen PAM510 til dress da, har du prøvd det?Må si at de fleste kostbare, skikkelige klokker funker til dress - inkludert Explorer. Det som ikke funker til dress er upussede sko...![]()
Er det feil at jeg tenker at hvis jeg først skal ha en Zenith så vil jeg ha en med El Primero?
Sendte mail til Thune i dag faktiskNei. Du har helt rett.
Det du trenger er en dressklokke.
Noe fra JLC kanskje?
Alternativt:
![]()
@OddE man bruker ikke klokke til kjole og hvitt. Punktum.
OT, men nå begynte jeg å glede meg til ny reunion på UKA!-Hm, nå ble jeg nysgjerrig og googlet meg litt rundt og sannelig bør man ikke unngå armbåndsur til kjole og hvitt. Da har jeg lært noe i dag, også.
(Selv om jeg nok antar at jeg kommer til å synde mot dette neste gang jeg trekker i pingvinen, også - under H-helg på UKA ved Studentersamfundet i Trondhjem. Det vil nok forekomme større etikettebrudd i løpet av kvelden, kjenner jeg tradisjonen rett.)
Det er nøyaktig slik det skal væreI kjent Ts ånd legger jeg på 10K og du kan velge deg en slik
Vis vedlegg 132850 Vis vedlegg 132851
Vis vedlegg 132852
OT så det holder, men hvilken gjeng har du mørk bakgrunn fra? Og når var du aktiv???OT, men nå begynte jeg å glede meg til ny reunion på UKA!
Klart jeg bruker denne til dress! Her vist med blådress. Selvsagt ingen dressklokke da den rigger godt med sine 44 mm. Luminorkassen med manuelt opptrekk glir under de fleste skjorteermene, dog ikke alleDin egen PAM510 til dress da, har du prøvd det?
Klarer ikke å la være å skli lenger utpå herStrengt tatt har du selvsagt mange gode poeng herJeg mener likevel at et skikkelig kvalitetsur oser såpass «klasse» at man kommer unna med det. Jeg går i dressjakke og skjorte hver dag på jobb, og rullerer mellom Rolex YM, Omega AT og Panerai. Har også en JLC cronograph i kikkerten. Mener alle disse funker til den type antrekk. Her er det bare å hive seg utpå med friske meninger @Bøygen
![]()
Jeg er helt enig med deg ang pulsklokkene, det er ikke særlig pent til ett pent antrekk. Faktisk kanskje hakket mindre pent enn en diger diver med selvlysende visere og 50 timer power reserve.Om du er ny eller gammel har da vel ingenting å si herEr forøvrig enig i dine tilbakemeldinger hvis en absolutt skal følge boka - men jeg er av den oppfatning at en ikke alltid trenger å følge boka. Jeg mener at en NESTEN alltid kan bruke et kvalitetsur (bortimot uavhengig av pris) sammen med dressen, med mindre en skal treffe kongen eller noe sånt. Det jeg derimot nesten blir litt irritert av er når jeg ser folk på jobb i relativt fine klær (kanskje ikke dress men i hvert fall skjorte og pen bukse) som "rocker" en 53mm Garmin/Polar/tilsvarende - det ser bare utrolig teit ut synes jeg. Men det er bare min mening.
Men kom med et innspill til hva jeg spør etter her da![]()
Kongen går stort sett med sin GMT Master. Jeg traff Kronprinsen på et arrangement i fjor. Han gikk som vanlig med pulsklokke. Kan garantere at både dykkerur og andre sportslige ur vil være godt innenfor godkjent om man skal møte såvel konge som statsminister. Klokkevalg er som regel det minste problemet for mange når de skal kle seg.Om du er ny eller gammel har da vel ingenting å si herEr forøvrig enig i dine tilbakemeldinger hvis en absolutt skal følge boka - men jeg er av den oppfatning at en ikke alltid trenger å følge boka. Jeg mener at en NESTEN alltid kan bruke et kvalitetsur (bortimot uavhengig av pris) sammen med dressen, med mindre en skal treffe kongen eller noe sånt. Det jeg derimot nesten blir litt irritert av er når jeg ser folk på jobb i relativt fine klær (kanskje ikke dress men i hvert fall skjorte og pen bukse) som "rocker" en 53mm Garmin/Polar/tilsvarende - det ser bare utrolig teit ut synes jeg. Men det er bare min mening.
Men kom med et innspill til hva jeg spør etter her da![]()