"Trenger" ny klokke

Jada jada.
Hvorfor ikke kle seg med pulsklokke til dress.
Ingen bryr seg. Vi er jo en gjeng bønder alle sammen. Bla bla bla...
Men for oss er det jo nøye.
Det er jo derfor vi er her på TS.
For å opplyse almuen og sette standarden for hva korrekt klokkebruk angår.

;)

9E9B1C6D-B48D-403C-93D6-E24035F625DF.jpeg
Dette ser jo bare helt idiotisk ut, og det gjør det bare verre at dette er kronprinsen.

Lurer på hvordan du i alle dager klarte å få disse assosiasjonene til innlegget mitt @Bøygen o_Oo_O
Det var i et tidligere innlegg du skrev at kostbare, skikkelige klokker funker til dress. Man kan jo legge hva man vil i "skikkelige", og da går assosiasjonene mine fort til fotballspillere med alt for mye gull både på og mellom hendene som tror at det er det som skal til for å ha klasse.
Når det er sagt så har du jo ikke valgt klokker selv i den stilen, så det var kanskje en urettferdig sammenlikning :oops:

Vis vedlegg 132936 Dette ser jo bare helt idiotisk ut, og det gjør det bare verre at dette er kronprinsen.
True that!

• Liker
Reaksjoner: eidehelg
Slenger meg på tidligere tips om at OP39 kan være et flott alternativ. Evt. en Air-King.

For en tid tilbake var jeg selv på jakt etter en helt «vanlig» klokke som kunne brukes på fjellturer, på skiturer, i båten og på badestranda med unger uten at jeg var bekymret for riper, samtidig som den skulle være mye klokke for pengene...

Jeg endte selv opp på Rolex sitt sorte får...
Denne har alt av den kvalitet Rolex står for, massevis av klassiske Rolex-elementer, og noen rare ting som man ikke skjønner noe av...

I tillegg går den svært billig på bruktmarkedet sammenlignet med noen av sine søsken...

4CA55D99-C4D4-4ABA-8CAD-75EFAC37748C.jpeg

• Liker
Reaksjoner: bjojo