Trenger hjelp..

Kjempeflott samling @cobraper
Jeg digger min 15300, men jeg skjønner veldig godt hva du mener med at klokken ikke passer. Men hvis den ikke sitter godt så ville jeg nok ha kvittet meg med denne, min sitter heldigvis perfekt. Dette hadde vært en deal-breaker. Du har jo en veldig flott ROO så su vil da ikke være helt uten en Audemars Piguet.
Er spent på hva du velger;)

Redigert av en moderator:
Da har jeg bestemt meg........

Audemars må desverre forlate skuta denne gangen, det blir ikke planken, men en smooth transisjon til en ny og dedikert eier med et mer tilpasset håndledd.

Jeg har også prikket meg ut den heldige vinneren av den ledige plassen .. DET kommer jeg tilbake til senere.

Takk for hjelpen alle sammen, det skal sies det ikke var lett, men med gode råd kommer man langt :cool:

Da har jeg bestemt meg........

Audemars må desverre forlate skuta denne gangen, det blir ikke planken, men en smooth transisjon til en ny og dedikert eier med et mer tilpasset håndledd.

Jeg har også prikket meg ut den heldige vinneren av den ledige plassen .. DET kommer jeg tilbake til senere.

Takk for hjelpen alle sammen, det skal sies det ikke var lett, men med gode råd kommer man langt :cool:

Arg. Nå som jeg har kjøpt ROO :mrgreen: