Trenger hjelp!!! Morgengaveklokke til en jente 10-15k (kompis neste lør)

Medlem
30. mars 2011
Innlegg
3.527
Sted
Oslo
Som sagt, har en kompis som begynner å få dårlig tid.. Han må ha en morgengave til lørdag 16feb. Han spurte meg om hjelp. Tipper kun ny klokke er aktuelt! Hva sier man?
 
Jeg hadde heller kjøpt noe lekkert fra Ole Lyngaard - hvilket jeg også gjorde da jeg giftet meg. Great success

2309384

Great_success.jpg
 
Hva med denne? rett nok quartz, men tenker at de fleste damer synes det er helt greit, så lenge det er noe som blinker:D
L3.258.0.89.6 Longines Conquest MOP, White Dial Steel Bracelet Pris 12.395,-

Eller denne i med samme begrunnelse
LC1087-SS001-160 Maurice Lacroix Les Classiques Ladies Chronographe Phases De Lun Pris 12.495,-

Eller en liten Cartier ripoff fra Raymond Weil som sklir jevnt
2935-ST-00659 Raymond Weil Jasmine Sølv/Stål Ø35 mm Pris 12.395,-

stålende alternativer..
må nok handle i butikk for å vite at den er klar til dagen, men dette er gode forhandlingspriser
 
Ikke for å være vanskelig men...:eek:

Er det han som har kommet opp med ideen om en klokke, eller har hun selv ytret ønske om en klokke? Uansett er det veldig vanskelig å gi gode forslag til en klokke uten å vite noe om hun som skal ha den. En pen klokke i noens øyne tilsier ikke at andre øyne deler samme syn, se bare hvor forskjellig smak det er her inne. Dessuten burde dere gutter vite at kvinner er en enigma og man trenger netopp en "enigma" for å løse koden. ;)

Diamanter er en glimrende ide synes jeg, så sant hun ikke er av typen som har flere søvndøgn i en lavvo enn normal seng. :p

Om det da likevel være en klokke synes jeg at dette er gode forslag.

Omega aqua terra quartz

Omega constellation quartz

De burde ligge innenfor prismessig også. :)
 
Ikke for å være vanskelig men...:eek:

Er det han som har kommet opp med ideen om en klokke, eller har hun selv ytret ønske om en klokke? Uansett er det veldig vanskelig å gi gode forslag til en klokke uten å vite noe om hun som skal ha den. En pen klokke i noens øyne tilsier ikke at andre øyne deler samme syn, se bare hvor forskjellig smak det er her inne. Dessuten burde dere gutter vite at kvinner er en enigma og man trenger netopp en "enigma" for å løse koden. ;)

Diamanter er en glimrende ide synes jeg, så sant hun ikke er av typen som har flere søvndøgn i en lavvo enn normal seng. :p

Om det da likevel være en klokke synes jeg at dette er gode forslag.

Omega aqua terra quartz

Omega constellation quartz

De burde ligge innenfor prismessig også. :)

Jeg kjenner henne godt og vet at hun har flere "fine klokker". Ikke automatiske ur, men quartz, tidvis med falske og noen små ekte diamnrter. Dette betyr at hun er glad i klokker, men ikke vet å sette pris på et urverk.. En quartz med diamanter er midt i blinken. Gjerne litt Sporty/robust i et kjent sveitsisk brand, så dine valg er midt i blinken. Må bare finne en butikk i Oslo som kan gi en hyggelig pris..