Trenger gode råd. Breitlin navitimer world

Er det bare jeg som synes at disse modellene blir fryktelig rotete? Det er så mye skrift og informasjon på skive/bezel, at en kan bli forvirret av mindre :p

+1, men Navitimer er en klassiker og skiven er "rotete" av en grunn....... Denne klokken er jo designet som et instrument for flygere like mye som en klokke.

Bare mine 2kroner og 50øre;)

Er det bare jeg som synes at disse modellene blir fryktelig rotete?

Det er nok bare deg ;)

+1, men Navitimer er en klassiker og skiven er "rotete" av en grunn....... Denne klokken er jo designet som et instrument for flygere like mye som en klokke.

Bare mine 2kroner og 50øre;)

+1 Jepp, det er dette de var ment for. "Instrument For Professionals"

En riktig klassiker !

OT: Lykke til med jakten på en flott Navitimer, min favoritt faktisk. Da med hvit skive og brune croco reim !

Personlig synes jeg urskiven er for bizzi, men det er jo bare en estetisk vurdering eller en smakssak da disse urene har en funksjon utover bare det å lese tiden. Jeg tror det uansett er lurt å gå til en AD og prøve den på og se om størrelsen er bra på håndleddet ditt og om du får en feeling for klokka når du ser den på. Når det gjelder bruktmarkedet så er det endel i omløp både her på sonen og på finn. Det kan lønne seg å ha litt is i magen og vente til det dukker opp en brukt.