Trenger en ny "veske"

Jeg plukket opp en fra Porche Design på Schipol for et par år siden, synes de har mye pent med "moderne" preg.

https://onlineshop.porsche-design.com/en/products/product-list/cats/business/cats/business.html

Finner ikke igjen min modell der nå, men holder seg veldig bra og fint skinn. Pris fra 2000 til 10000 ca alt ettersom.

Edit:

Fant den, denne prikket inn på ca 4000 NOK om jeg husker riktig, ikke minst har den den essensielle igjennomføringen på baksiden slik man kan tre den over håndtaket på kofferten når man turer frem på flyplassen :)

porsche-design-black-cervo-20-black-leather-briefcase-product-1-2071898-700339215_large_flex.jpeg

Mvh/A

Redigert:
Syns dere kjøper dyrt når det kommer opp i over 5000 for en veske...

Alt er relativt, er det ikke det vi forteller oss selv? Jeg måtte ut med drøyt det nå nettopp, for en slik:

064418-01-14.jpg

064418-01-14_d.jpg

064418-01-14_a.jpg

Men så har jeg også reell tro på at denne skal følge meg de neste par tiår :)

Alt er relativt, er det ikke det vi forteller oss selv? Jeg måtte ut med drøyt det nå nettopp, for en slik:

Jeg kjøpte for 10 år siden en svart veske som var noe større og med håndtak/rem, utrolig kvalitet, engelsk håndverk. Den er brukt mye, og finere i dag enn da den var ny, den kostet meg bare 1100 kroner men ser nok ut som den koster 8000, minst! :p

Redigert:
Hva som er dyrt eller billig handler veldig mye om hvordan man vurderer.
Selve design og utførelse er en del av regnestykket. Fordeler (garantier, kundeservice, anerkjennelse og kundetilfredshet) er vel så viktig. 1800 er utrolig mye penger å bruke om det ikke er flere fordeler enn en veske som holder noen år.
10.000 er billig om du får ny om 6 år når en søm løsner.

Ah. Livet er spennende dere!