Trenger akutthjelp nå :)

Kjøp begge!

Hehe hadde det bare vært så lett... da kunne jeg nesten ha kjøpt 4-5 forskjellige utgaver for de er meget vakre IRL alle sammen, derav mitt problem med å velge hvilken det skal bli denne gangen ;)

Det finnes så mange lekre Aqua Terra så det er vanskelig å bestemme seg.
Her er noen av mine favoritter: (Jeg synes vanlig "Date" i 41,5 mm er enklest og finest.)

OMEGA Watches: Seamaster Aqua Terra Golf

OMEGA Watches: Seamaster Aqua Terra Captain's Watch

OMEGA Watches: Seamaster Aqua Terra 150 M Omega Co-Axial 41.5 mm - Steel on leather strap - 231.13.42.21.02.002

Alle disse er også utgaver som har vært med på å gjøre valget vanskelig ;)

Jeg var helt innstilt på blå skive, den er griselekker. Likevel var det denne jeg tok med meg hjem fra butikken.
"Rillene" i skiva blir kanskje litt mindre synlig på den hvite, men de blå viserne rettferdiggjør det. Jeg liker klokker med litt størrelse på, og det var også en grunn til fargevalget. Hvitt ser større ut en blått. Ta deg en tur i butikken, prøv deg frem litt. Prøv en grå også, den er skikkelig lekker!
Legger ved noen bilder av min. Den går veeeldig nøyaktig og har høy kvalitetesfølelse. Tror man får mye for pengene ved å velge en AT:)

Blåfargen skriker ikke alltid like høyt som på disse bildene, men i riktig lys er den godt synlig. i dunkel belysning ser de bortimot sorte ut.

Ble jo ikke veldig mye klokere av det her :cool:

Tror jeg bare må "flip a coin for it" i morgen når de ringer fra urmakeren ;)

Redigert: