Trampoline

Blir nok en av disse to her.

Jumpking er litt større, men den har mye høyere vekt og flere fjører og det må jo telle i favør JK? Kan velge en større modell fra North, men da begynner det å bli for stort igjen. Og vekt og fjører er lavere en JK selv om jeg velger en større modell.
synes North er en penere trampoline, men JK virker å være et bedre kjøp?
 
Eg har ikkje handla trampoline endå , men etter tips frå nokre særs akrobatiske tenåringer som må det bli rund trampoline då oval har litt dårlige sprett for fleire saltoer og øving på triks .. ( ikkje det at eg skal prøve det då )
 
Jeg gikk for oval da det skal være plass til flere barn og at den er mer egnet for triks.
vi hadde en rund før til 4-5k og denne nye er mye bedre på sprett.
DE1D3F57-6E06-49A9-A317-C4978084D9D2.jpeg
 
Eg har ikkje handla trampoline endå , men etter tips frå nokre særs akrobatiske tenåringer som må det bli rund trampoline då oval har litt dårlige sprett for fleire saltoer og øving på triks .. ( ikkje det at eg skal prøve det då )
Din lokale Gyngehesten fører kvalitet. Berg trampoliner.
 
Jeg får slå et slag for Europris sin jeg da, 3 året nå og god som ny. Fornuftig priset og bra kvalitet ift pris.
 
Jeg får slå et slag for Europris sin jeg da, 3 året nå og god som ny. Fornuftig priset og bra kvalitet ift pris.
Joda Europris sin er sikkert mer en god nok. Men merket med engang jeg pakket ut North trampolinen at tykkelsen på røra og vekta er noe helt annet. Denne står mer trykt på bakken og tåler nok mer vind før den letter
Kvalitet på alle komponenter og vil nok vare mange år fremover:)
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper