UJU
Støttemedlem
Donald er en klovn. Men handlekraftig er han. Nå har 100 millioner amerikanere stemt på han for andre gang, det synes jeg vi bør respektere. Han står for mye jeg / nordmenn ikke vil ha. Men at vi skal kritisere Donald for en del tiltak han vil innføre som er like vår egne blir feil. Norge / EU har f.eks 25% mva, USA har stort sett 0-6% og vil innføre 10-20%. EU innførte selv ekstra toll ( 30% hvis jeg ikke husker feil ) på kinabiler fra november 2024. Hvis en blir født ( av en ulovlig imigrant ) i USA så har barnet automatisk amerikansk statborgerskap. Kan ikke se for meg at en svensk dame som er på ferie i norge og føder her så vil barnet bli norsk. USAs helsevesen er jo helt kokko for oss, men det virker som de er ganske fornøyd med løsningen over dammen. USAs befolkning synes sikkert vi er et potetland og ønsker heller ikke vår måte å styre sjappa på. I norske media så virker det som hele verden var sikre på at Donald skulle starte 3. verdenskrig, resultatet var vel at Donald var den første presidenten på 50 år som ikke startet en krig. Donald er ikke president for Norge eller EU, for oss så kan det bli noen nedturer. Men for USAs befolking så kan det bli bedre sett med USAs innbyggeres øyne.
Musk tror jeg er en bedre foretningsmann enn politiker. Ang nazihilsen så ser det stykt ut på bilde, men det er vel en måte å hilse på over dammen. Hvis en ser hele filmen så virker det som han tar seg over hjertet å hiver dette ut. Ang vedlagt bilde så kan jeg ikke påstå at dette er ekte i disse AI tider. Men hvis noen mener det er fake så er det greit med fakta.
Det gikk vel ganske bra sist, går vel bra nå også. Tror ikke Donald starter 3 verdenskrig så jeg sover godt.
Vis vedlegg 390533
Sammenligningene på bildet ditt er tatt fullstendig ut av kontekst.
Musk ønsker å undergrave skeives rettigheter, knuse fagforeninger, styre informasjon, ignorere fakta og fremme høyrevridd desinformasjon.
I tillegg kjøper han seg en plass i regjering.
Oligarkiet og den åpenlyse korrupsjonen er komplett.
Han er uten tvil en neo-fascist som ble så ivrig at alle følelsene måtte få utløp i en hilsen som kun gjenspeiler alt han står for.
Hvis det ser ut som en and, kvekker som en and, ja så er det vel mest sannsynlig en and.