Selges/byttes Toyota 4Runner 1992 - Tøff bil!

Medlem
7. juni 2012
Innlegg
98
Sted
Oslo
Grunnet manglende plass og samboer som klager over for mange biler legges denne ut for salg/bytte:

Toyota 4Runner 1992 mod. ønskes byttet i noe spennende (rolex, jlc, panerai.. ++ kom med forslag).

Litt om bilen:

Toyota 4Runner 1992 3.0 V6 EFI Bensin. 19.5000km.
Kul bil med svært bra fremkommelighet. Automatgir med lav/høy-serie.
Bilen er godkjent hevet (skrevet inn i vognkort) og med 31 tommers dekk.
Bilen står nå på 32" BF Goodrich All Terrain med masse mønster igjen, men leveres også med Nokian Hakkapellita 31" vinterdekk med pigg.

Har hatt bilen i litt over 3 år, og den har fungert utmerket.

Registerreim byttet for 3 år siden (kjørt under 20.000 km så lenge til neste bytte), byttet motor i bakluke i sommer, byttet bremseklosser foran for 1 år siden og byttet børster i starter for 2 år siden. Eksosanlegg er nytt (november 13). Ellers er bilen tatt godt vare på i mitt eie.

Noen skjønnhetsfeil har den, men dette er tross alt en bruksbil med stor B. Det er skade på venstre skjermbredder foran, men det kommer ikke frem fra bildene. Det er også montert to stk. tusenmetere i front etter at bilder er tatt.

Rammen fremstår for meg meget pen, men noe rust på karosseri rundt skjermer. Alt i alt er bilen i god stand med tanke på alder og type bil. Den har også svært lav kilometer sammenlignet med andre 4runnere til salgs på finn.no

Bilen er også levert original med skjermbreddere som kler bilen meget godt. Dette er ikke noe "aftermarket" slik som sees på mange andre biler av samme type.

Er du lei av å stå fast på vinteren, eller trenger en solid bruksbil er det bare å ta kontakt!

Bilen har vært i minimalt bruk siste 2 år, og er derfor ikke EU-godkjent per dags dato. Dette blir ordnet før eventuelt bytte.

Dersom du ikke har klokke å bytte inn, kan jeg også godta kontanter. Ser for meg en bytte/salgsverdi på 60 til 70 tusen.

Kan kontaktes på PM




 
Redigert: