Topp 3 - FILM

Medlem
15. juli 2009
Vi har allerede avdekket tv-serier, så neste blir jo film.

1. Gudfaren part II
2. Pulp Fiction
3. Frihetens Regn

Disse stiller også ganske sterkt
Heat

Ahh..! En klassiker..

"Don't let yourself get attached to anything you are not willing to walk out on in 30 seconds flat if you feel the heat around the corner."
- Robert De Niro -

* Pulp Fiction
* The Godfather
* Star Wars

Dette er veldig, veldig vanskelig.... Men jeg er svak for Quentin Tarantinos filmer, så det første punktet dekker egentlig også Reservoir Dogs, Jackie Brown, Kill Bill og Inglorious Basterds. Punktet med The Godfather dekker hele trilogien, selvfølgelig med mest vekt på de to første.... Star Wars har jeg elsket hemningsløst siden jeg for første gang så disse utrolig velskrevne eventyrene på 80-tallet. Skyhøy appell for oss som liker slikt, og de tre første er selvfølgelig bedre enn de tre nyeste, selv om det er stas med dem også!

Pulp Fiction
Shawshank redemption
Gudfaren.

Og tidenes to morsomste filmer, Step Brothers og Old School

1. Lord of the rings, The fellowship of the ring
2. Lord of the rings, The two towers
3. Lord of the rings, The return of the king

Min første post på forumet...

Vanskelig å plukke ut de tre beste, så la meg si at dette er tre av mine favoritter:

* Pitch Black
* The Departed
* The Big Lebowsky

Vanskelig å ikke nevne Heat, Star Wars (de gamle), LOTR, Bourne-filmene, diverse Bond-filmer, osv. osv., så det får jeg vente med til en annen gang... :D

Litt off-topic her, men som en stor fan av krigsdrama så gleder jeg meg som en unge på julaften til
"The Pacific" kommer ut :)