Top notch foto's

Medlem
28. mai 2011
Innlegg
1.475
Sted
Austlandet
Ny tråd (tror jeg, etter et kjapt søk). Her poster du ditt beste klokkefoto. Bildet du virkelig er fornøyd med, og har lyst til å skryte av, eller vise frem.

Jeg starter med dette:
smp.jpg


Kort fortalt; masse bilder, lite tekst :)
 
Vil vel kanskje si disse to er mine "beste", men kan ikke si jeg er stolt akkurat. Tatt med iphone 4. Jeg er en "newbie" i fotografi, men har fått en veldig stor interesse for det. Har bestilt et Nikon d7000 som er på vei, og sitter nå og leser om objektiv som kan gjøre jobben i første omgang. Forøvrig sett en del på videoene til denne karen i dag. Både underholdende og informativt. :)

IMG_1715-1.jpg


IMG_1637-1-1.jpg
 
Kohe321, det siste bildet der var nydelig :)

Når jeg kikker gjennom photobucketen min må nesten dette bli mitt bidrag til tråden.

IMGP5877-001.jpg


Fra reims brett
 
Ikke det beste bilde jeg har tatt sånn teknisk sett, men er dette jeg er mest fornøyd med. Føler jeg fikk frem en vintage vibe som får bildet til å se ut som om det er tatt for 40 år siden.

7788604476_344eda28f3_b.jpg


Jeg kan røpe at inspirasjonen bak bildet er Robert Redford i Spy Game. Var det jeg hadde i tankene når jeg redigerte iallefall...

bankoboev-ru-robert-redford-shpionskie-igry-spy-game-16476132.jpg
 
Ikke det beste bilde jeg har tatt sånn teknisk sett, men er dette jeg er mest fornøyd med. Føler jeg fikk frem en vintage vibe som får bildet til å se ut som om det er tatt for 40 år siden.

7788604476_344eda28f3_b.jpg

Gudhjelpe. For et bilde, og for en klokke. Vil ha!
 
Nydelige bilder!

Her er etter min mening tre av de beste jeg har tatt. Merker det er lenge siden jeg har gjort noen særlige forsøk på å ta halvgode bilder ;)

IMG_0025.jpg


IMG_0260.jpg


P1000058.jpg



Jeg opprettet en tilsvarende tråd på Tidssonen og WUS i fjor, hvor tråden på WUS faktisk fremdeles lever i beste velgående :)
 
Dette ble greit nok synes jeg. Svarthvitt er en måte å få iphone 4 bilder til å se OK ut.

lolol-1.jpg
 
Umulig å plukke ut ett. Det blir som å finne en favorittlåt, men skal prøve å begrense meg. Elsker farger, men helst litt nedtonede.

WS av min kone. Ikke noe teknisk spesielt, men herlige farger:

1209-39.jpg


Et par til med fine farger:

L1020150.jpg


1209-49.jpg


Så et par macro av fine urskiver:

TBE_1209.jpg


TBE_0387.jpg


Vintage i fint lys:

DSC_2853.jpg


Og så ett som ikke er så fancy, men modellen er så utrolig sexy. Tenke seg til at jeg skilte lag med denne skjønnheten :roll:

TBE_1371.jpg