Top Gear Live kommer til Oslo

Medlem
6. sep. 2010
Sted
Oslo
"Top Gear Live kommer til Oslo 24.-27. mars neste år. Jeremy, Richard og James vil fyre i gang tidenes live show basert på verdens mest populære bilprogram. Billettsalget starter neste uke, hvor det blir er ikke bestemt. Lyst til å være førstemann i køen når billettsalget åpner? Da kan du følge oss på vår facebook-side på facebook.com/topgearliveoslo, der kommer all informasjon først."

Gleder meg som et lite barn:)

Noen andre som skal dit?

Det kunne jeg godt ha tenkt meg! Er ikke noe særlig interessert i bil, men Top Gear er noe med det festligste jeg ser på! Må følge med på dette....

Selv om jeg kjører Skoda er jeg rimelig glad i Top Gear, hadde vært gøy å få med seg :D

Selv om jeg kjører Skoda er jeg rimelig glad i Top Gear, hadde vært gøy å få med seg :D

+1 (dog min mors skoda)

Har meldt meg på mailinglista så jeg kanskje får vite hvor og når man kan kjøpe biletter.

hvis man blir medlem på facebook-siden facebook.com/topgearliveoslo får man også muligheten til å vinne billetter. De skal visst trekke noen heldig vinnere der!

Lørdag kl15 :) Hvilket billettalternativ gikk folk for? Gull er jo blitt populært her inne :p

Blei sølv her gitt, fikk ikke 2 billetter ved siden av hverandre på gull-rekka, så da utgikk det. Av erfaring ser man godt også oppe i høyden på sølv-plassene, men jeg må innrømme at jeg blei litt skuffa når jeg ikke fikk gull-plasser :/

Får bruke de 500 kronene jeg sparte på billigere billetter på noe godt i glasset før showet :)