Tonic

Fever Tree funnet

Etter en god del undersøkelser har jeg endelig lykkes med å spore opp Fever Tree i Oslo. Svaret fikk jeg fra noen bartendere som besøkte P3 i går, artig nok, og det er at man kan bestille fra Barmilj. Har lagt inn min første bestilling som privatkunde i dag og håper dette skal gå veien.

Fever Tree opplevde jeg første gang i London i år i en(/flere) GT og jeg syns den var kjempegod, så hvis noen vil prøve noe nytt kan den absolutt anbefales. Om ikke annet er det en økologisk og ganske uvanlig tonic her hjemme, så den kan vel være morsom å by gjester på.

Skal for øvrig prøve Fentimans, ettersom jeg ser at den også rangeres høyt her :)

• Liker
Reaksjoner: emptybrainjacks
3u7azava.jpg

Så var det helg da gitt

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Bumper denne tråden, hvis noen har tips til hvor på Sør-Vestlandet man får tak i skikkelig tonic, så er jeg takknemlig:)

Noen her som vet hvor man kan få tak i Fever Tree sin tonic i Norge? Jeg har sendt en mail til barmiljø og spurt om pris, men fikk beskjed om at de ikke fører Fever Tree lenger:(

I følge fever Tree sine egne nettsider så er det casknorway.no som er importør til Norge. Jeg har sendt en mail til de, men ikke fått noe svar ennå... noen som kan hjelpe en stakkar?

Noen her som vet hvor man kan få tak i Fever Tree sin tonic i Norge? Jeg har sendt en mail til barmiljø og spurt om pris, men fikk beskjed om at de ikke fører Fever Tree lenger:(

I følge fever Tree sine egne nettsider så er det casknorway.no som er importør til Norge. Jeg har sendt en mail til de, men ikke fått noe svar ennå... noen som kan hjelpe en stakkar?

Jeg fikk svar fra Cask Norway i ettermiddag, i følge de så er det bare Meny på Kolsås som har Fever Tree Tonic inne nå. Jeg har vært innom og kan bekrefte dette:) Ellers så var det ikke noe i veien for å svippe innom Casks lokaler i Oslo og kjøpe hele kasser derfra.