To ut, ja da må jo minst en inn ...

Den var beintøff, gratulerer! Ser ut som den har vridbar bezel også, så da kan du jo time to Grandiser på en gang :)

@reim Timet rundstykker i ovnen med bezel i går, SAMTIDIG som jeg tok tiden på at eldste jenta skulle løpe ut med søpla!
Begge ungene var MEGET imponert over at klokken til pappa kunne ta tiden å to ting samtidig ...Fruen, ikke like entusiastisk (særlig ikke når jeg klarte å brenne rundstykkene;))

Redigert av en moderator:
Grattis FnuSnu! tøff klokke! Hva er det du driver med.. selger? hva har forlatt samlingen?

@Timekeeper Gått litt lei alt det Rolex, Jaeger, Panerai, Breitling og Omega kjøret, så bestemte meg for å kvitte meg med alt, og heller bygge opp norges råeste Joe Rodeo-samling (og Rainbowen da, som beater)

Solgte Steelfishen, og så er den siste Seiko dykkeren på vei ut ...:mrgreen:

Gratulerer med utrolig flott klokke :)
Den gjorde seg godt på lær, og det er jo med å sparer den originale lenken for slitasje.

El Primero-verket er kanskje det flotteste verket vi vanlig "dødlige" kan få tak i for en overkommelig penge. Det er også noe med å se viserne dra seg over skiven så uendelig mye mykere enn på normale 28800vph-kronografer som f.eks 7750.

Gratulerer nok en gang!:mrgreen:

Nydelig klokke. Selv om urverket ikke er dekorert etter alle kunstens regler synes jeg likevel det var flott. Jeg hadde kjøpt glasslokket.

Gratulerer så mye!

Gratulerer med utrolig flott klokke :)
Den gjorde seg godt på lær, og det er jo med å sparer den originale lenken for slitasje.

El Primero-verket er kanskje det flotteste verket vi vanlig "dødlige" kan få tak i for en overkommelig penge. Det er også noe med å se viserne dra seg over skiven så uendelig mye mykere enn på normale 28800vph-kronografer som f.eks 7750.

Gratulerer nok en gang!:mrgreen:

@HadronCollider kunne ikke vært mer enig:D Er en STOR fare for at denne blir "dagens" en gooood stund fremover. Takk for handelen;)