Tja, hva skal man si.......

Medlem
14. jan. 2015
Innlegg
44
Sted
Oslo
Denne klokka ble omtalt på herverende nettsted i slutten av oktober 2015, og jeg syns den så ganske kul ut, tenkte at den kunne vært et fint supplement til Speedyen min, fikk også respons i retning av "den var kul, den kan du kjøpe så kan jeg låne av og til" fra samboer, hun er ikke kjempeglad i små dameklokker, kan sies først som sist. Men som dere skjønner relativt grei å ha med å gjøre, så lenge jeg ikke setter hele husstandsøkonomien over styr.

Litt ambivalent ble jeg etterhvert, tenkte at jeg iaffal fikk vente med noe til jeg fikk sett den i en butikk, noe jeg fikk i går, var en tur på Ski Storsenter, og en rask tur innom Protid som vanlig mens jeg ventet på nevnte samboer, og der sto den utstilt gitt, fikk prøve den og tafset litt, men fikk liksom ikke HELT godfølelsen, fin og blank, Morsom historie og konsept, fremdeles kul klokke, men ble på en måte veid og funnet akkurat litt for lett. Jeg bestemte meg for, om ikke annet, for å sove vel og lenge på det. Må vel innrømmes at jeg har fått øynene opp for et par andre alternativer på disse månedene også, så får vi se hva som skjer.

Møtte Samboeren, og fortalte dette. Fikk da, litt uventet i svar at "Ja men jeg vil se på den jeg også for det" Tur nummer to innom Protid var et faktum, uten at klokke ble handlet denne gangen heller, og vi dro hjem etter å ha hentet kveldens porsjon med rå fisk og ris. Der kunne denne historien ha sluttet.

Men..... Skal ikke dra dette ut mer enn å si at vi rakk en tur til til Ski, for en tredje tur innom Protid i går, for der jeg veide og fant for lett, var det en annen som åpenbart fikk godfølelsen, veide og fant akkurat passe.

Så kan det jo hende jeg får låne av og til istedet, vi får se, blikket jeg fikk da jeg nevnte det forteller meg at jeg muligens må jobbe litt med det......

Hennes klokke, hennes bilder


1_zps1cfz5nlr.jpg


2_zpslmsycqpv.jpg


3_zpsdw6cojnw.jpg


4_zps5gkyjk1t.jpg


5_zpsavhkhlcy.jpg


7_zpszwlpidmk.jpg


8_zpseigfv86f.jpg


9_zpsncj0gdw6.jpg


10_zpsoqf96mqn.jpg


11_zpsfljplndf.jpg


Wristshot
12_zps6pviipiv.jpg


Klarer vi et til da.....?
14_zpseogno96p.jpg



Her er omtalen forsåvidt
http://www.tidssonen.no/2015/10/longines-heritage-military-cosd/

Skal hilse og takke for titten :)
 
Takk, ja det er kult, hjelper jo sikkert at faren er urmaker, jobber stort sett på store ur, men dog :)