Tips: 50% på Loake, Barker, Cheney

Det er fortsatt flere par ute og rabattkoden fungerer fortsatt.

Frister å gå til innkjøp av et par til.

Men trenger noen matchende kjørehansker i skinn og.
 
Ble disse på meg. Får håpe de passer. I følge Loake-tabellen skulle de ligge tett opp i mot 44, jeg er vanligvis mellom 43-44. F-fit som er normal, jeg er litt brei så satser på å ta igjen litt der :)

loake-shoes-blenheim-chelsea-boot-brown-waxy.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: andres og MrRambutan
Jeg syns Loake-paret jeg kjøpte selv i F-fit var litt større i sizen enn Barker sine. Bruker 43 og har relativt brede føtter jeg og. Worst case kan man få de utvidet litt om man fyller med papir/sokker og lar de stå over natta f.eks.
 
Personlig kjøper jeg ALDRI sko uten å prøve dem på først. Såkalte hand made shoes vil variere litt uansett, så å stole på lest og tabeller er ikke 100%. IMHO. Gode tilbud er kjekt - men ikke for enhver pris.
 
Litt enig. Jeg har to modeller fra loake 1880 på etter sigende identisk lest, men måtte en halv størrelse ned på det siste paret for å unngå kipping. Det er denne opplevelsen som har gjort at jeg ikke har kastet meg på online skohandling så langt.
 
Fikk dere som har bestilt en sendingsbekreftelse? Bestilte på torsdag, og har enda ikke fått noe annet enn ordrebekreftelsen jeg fikk ved bestilling.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Fikk dere som har bestilt en sendingsbekreftelse? Bestilte på torsdag, og har enda ikke fått noe annet enn ordrebekreftelsen jeg fikk ved bestilling.
Jeg fikk en mail på mandag om at de hadde hatt noen forsinkelser på lageret (bestilte søndag for snart to uker siden), men at det nå var i ferd med å bli rettet. På tirsdag fikk jeg beskjed om at pakka var på vei, med sporing, så jeg tipper de bare har fått litt mye å gjøre. Kan uansett være en ide å sende en mail til kundesenteret for å være sikker. De svarte lynkjapt!
 
  • Liker
Reaksjoner: MrRambutan og My6
1480253489247688414510.jpg

Disse kom for en ukes tid siden, passet perfekt med en bred lest. Så å si tøffler etter 40 min. Gåtur.
 
  • Liker
Reaksjoner: Oscr