Tilbud på Drakes London

Medlem
2. nov. 2012
Innlegg
132
Sted
Oslo
For de som er ute etter slips, sløyfer eller lommetørkler av høy kvalitet kan jeg nevne at det er salg på drakes nå:

Drakes London

De trekker også fra britisk moms når du shipper til Norge:)
 
For de som er ute etter slips, sløyfer eller lommetørkler av høy kvalitet kan jeg nevne at det er salg på drakes nå:

Drakes London

De trekker også fra britisk moms når du shipper til Norge:)

Drakes er uten tvil en av Englands desidert beste og mest spennende produsenter av slips og lommetørkler. Anbefales på det varmeste!

Personlig synes jeg at spesielt slipsen i grenadinevev og Shantungsilke er de mest spennende.

I tillegg er Drakes meget dyktige til å velge ut høykvalitets produsenter av for eksempel lærvarer, paraplyer, ullvarer og mye annet...

I utgangspunktet er det inntil det motsatte er bevist ingen grunn til å anta at alle produktene i nettbuttiken er av høyeste kvalitet...
 
I utgangspunktet er det inntil det motsatte er bevist ingen grunn til å anta at alle produktene i nettbuttiken er av høyeste kvalitet...

Antar denne setningen mangler en 'ikke' :) Produktene i nettbutikken er av samme kvalitet som ellers fra Drake's. Bestilte et navy shantung med polkadotter tidligere i uken, hyggelig med rabatt.

Kjøpte disse to ull/silkeslipsene ved forrige salg, superfornøyd med dem :D

20140118_114139_zpsbbaa600b.jpg
 
En liten unboxing fra salget. Drake's har fine bokser :) Og slips.





 
Kan forøvrig anbefale Exquisite Trimmings som en god kilde for bla. Drake's slips, lommetørkler, skjerf m.m. Flere andre spennende varer som føres også, fra Rubinacci, Tie Your Tie, osv. Lønner seg å følge med rundt salgstider, da man kan gjøre noen gode kupp!

Er også en kampanje som varer ut september nå, putt inn "SF10" i checkout, så får man 15% avslag.

www.exquisitetrimmings.com