Til Mogens Fra Mogens

:) sinnsykt bra
Gleder meg til å se

Ahh, nydelig! Mye superunboxinger på forumet om dagene, og denne står ikke tilbake for noenting! Meget pent, grattis så mye:)

Nydelig Mogens. Kjenner AP begynner å gro på meg :D

Gratulerer. Kanskje den fineste av de fine. Rett og slett.

Wow, for en manndig klokke :)

Fyttirakkern, mogens! Snakk om å legge lista høyt!
Congrats med et klassisk og sporty ur - som jeg selv har siklet på :)

Æsj. Utrolig stygg. Hadde blitt skikkelig flau av å gå med sånn drit på hånda. :D

Grattis!

Takk skal dere ha, folkens! Må si at etter 2 dager på armen er den fortsatt favoritten. ArthurF: Ja, den er jo faktisk ganske maskulin, selv om den åpenbart har mer detaljert finish enn mine andre klokker. I tillegg synes jeg generelt at hvit skive bærer preg av doser med østrogen, men de sorte subdialsene gjør denne stilig IMO:)

Nydelig klokke, gratulerer Mogens! Ikke verst å gå inn i det nye året med to nye flotte klokker. Bruker ikke Breguet også dette F. Piguet-verket? Mener det.

Nydelig klokke, gratulerer Mogens! Ikke verst å gå inn i det nye året med to nye flotte klokker. Bruker ikke Breguet også dette F. Piguet-verket? Mener det.

Takk, takk..!

Jo, det er riktig. Både Breguet og Blancpain benytter dette verket, hvis jeg husker riktig...

Helt rått! Den lekreste lyse skiven jeg noen gang har sett. Gleder meg til neste gtg! Trenger ikke lure på hvorfor.

Nå er det et (kraftig) modifisert urverk utviklet av Frederique (?) Piguet (ikke den Piguet som var med og etablere AP). Dette urverket blir også benyttet av Vacheron Constantin og jeg må si at det er kanskje det "mykeste" verket jeg har betjent.

Søkte litt rundt og ser at det er Frederic Piguet 1185 som er benyttet som utganspunktet. Samme verket som sitter i min Air Command. Som du sier virker det som et meget bra verk, og har en helt annen feel en diverse modulverk :)

HappyPeacock.jpg