Til alle kontorarbeidere!

Ha ha, herlig.:D:D:D
Den karen der MÅ jo bare være utdannet innen markedsføring.
Punktum og komma er no' dritt...
 
Å skulle ønske jeg fortsatt jobbet på kontor :(

Men som student vil jo alle tro at den er fake, og da kan jeg jo ikke kjøpe den.


Han prøver hvertfall ikke å lure noen da.
 
fy f...

Har ikke annonsert klokker på finn på en stund, men jeg husker jeg fikk underkjent flere annonser. En var av en vintage omega dameklokke til 500 spenn! 500!!!. Jeg fikk ikke godkjent fordi jeg ikke hadde skrevet "original" i annonsen...... Godt de passer på.

Synes det har tatt helt av på finn de siste månedene. Utrolig hvor mange som har mistet en nær slektning og arvet det kongeuret. Eller de vet jo ikke at det er et kongeur, for de har jo i følge seg selv ikke særlig peiling på klokker, denne slektningen har jo også ikke tatt vare på papirene osv..... Nesten så jeg gir opp min trygge jobb bare for å sitte gratis hos finn og finkjemme annonser. Skal forresten undersøke muligheten for anmeldelse av disse skurkene. Vet noen mener man burde bruke tiden på noe annet men jeg blir bare så forb.....
 
Haha, fikk en god latter i alle fall! Kanskje finn.no skulle fått samlet alle disse håpløse annonsene under en egen kategori; moroannonser? ;)
 
haha fast rolex er favorittmerket mitt kommer man ikke vekk ifra att rolex for de fleste er synomymt med fake ...:D:D:D:D

som sagt på TopGear:
"There's only one thing worse than someone wearing a fake Rolex; someone wearing a real Rolex" :cool: