Tidssonen verden rundt

Fra arkivet og uten mekanisk ur. Men med Suunto Stinger, som jeg brukte også som hverdagsklokke i noen år. Her fra en liveaboard med to dager i Burma/Myanmar og resten av dagene i Thailand/Similan. Vedlagt bilde tatt under vann på samme tur som referanse. Dette var i 2008 eller 2009/desember.
IMG_3128.jpeg


IMG_3125.jpeg
 
Redigert:
Takk, men kan du forklare hva reglene for konkurranse er? Gjerne som om du forklarer til en 5-åring

Oi, her trodde jeg nok at jeg var tydelig, men forsøker gjerne igjen.

Jeg synes dette er skikkelig moro! Tusen takk for alle bidrag og engasjement. Til nå har jeg registrert totalt 131 land på 49 brukere.

Jeg har lyst til å motivere dere litt ekstra til å bidra. Derfor lover jeg en smakfull og leskende overraskelse til den brukeren som fra og med dette innlegget og ut september bidrar med flest land.

For å presisere: alle land som er nevnt i trådens innlegg nummer to teller, og dere som allerede har registrert land får dessverre ikke tellende samme land på nytt.

For å motta overraskelsen er det en fordel å bo i komfortabel nærhet til et vinmonopol. Dersom vinneren konsekvent ikke drikker vin til under 500 kr per flaske, så kan brukeren om ikke annet gi flasken bort til andre.

Altså de to brukerene med flest klokkebilder fra ulike land fra og med innlegget jeg siterte over og ut september får en overraskelse :) Jeg utvidet altså til to overraskelser i går. Land du fra tidligere har lastet opp bilde fra teller dessverre ikke med. Håper dette var oppklarende? :)
 
Nå angrer jeg på alle klokkebildene jeg ikke tok i Tsjad, Kamerun, Gambia osv :D

Men her er i hvert fall et snev av min trofaste reiseklokke, Seamaster PO, i Addis Ababa, Ethiopia, under et to-dagers besøk i desember 2021. For øvrig i strid med alle offisielle reiseråd og med opprørerne 10 kilometer utenfor bykjernen. Men det gikk jo bra:cool:
IMG_0415.jpeg