Hazzard spelling er første steg rett i helvette.Har satt noen kroner på Sporting i kveld så får håpe du er sannspådd.
Gå med Gud!
Hazzard spelling er første steg rett i helvette.Har satt noen kroner på Sporting i kveld så får håpe du er sannspådd.
Bedre å spille på sport, enn satse på at det finnes en gud. Sistnevnte gir derimot skyhøye odds...Hazzard spelling er første steg rett i helvette.
Gå med Gud!
En 50-lapp på et par kamper for å krydre kveldskampen på tv føler jeg at skal gå greit å kontrollere. The Reaper tar nok ikke heisen opp så jeg gambler med god samvittighetHazzard spelling er første steg rett i helvette.
Gå med Gud!
Større sjanse for at Sporting tar 3 poeng enn at Gud åpenbarer seg jaBedre å spille på sport, enn satse på at det finnes en gud. Sistnevnte gir derimot skyhøye odds...![]()
Det er ikke mange dagene igjen, dere!Jeg våger meg på å ønske dere god sommer - august er fortsatt ikke over.
Tusen takk for bidragene her i løpet av sommeren!
Jeg har nå fått oppdatert statistikken i trådens første innlegg. Vi har besøkt 106 land, det vil si 54 % av verdens land.
Tidssonens to mest bereiste brukere er uten tvil @SantaMonica og @Klokkegutt. Førstnevnte har hatt en liten ledelse, men i løpet av sommeren har @Klokkegutt såvidt passert @SantaMonica.
Sommerkonkurransen ruller videre, og oppsummering i dag gir foreløpig resultat:
Første del:
Her er det foreløpig delt førsteplass mellom @Klokkegutt (Sri Lanka og Laos) og @slobben (Lichtenstein og Malta).
Andre del:
1. plass: @Klokkegutt (Kina, Thailand, Sri Lanka, Maldivene, Singapore, Malaysia og Laos)
2. plass: @thales (Malaysia, Vietnam og Kina)
3. plass: @slobben (Lichtenstein og Malta)
4. plass: @Lindestad (Hellas), @Hansaeng (Italia), @Anders.Aa (Oman), @SantaMonica (Tyrkia) og @Obelix (Slovakia)
Fortsett å sende inn bilderDet er ikke for sent å oppnå en god plassering i konkurransen.
Siste sjanse i dagJeg våger meg på å ønske dere god sommer - august er fortsatt ikke over.
Tusen takk for bidragene her i løpet av sommeren!
Jeg har nå fått oppdatert statistikken i trådens første innlegg. Vi har besøkt 106 land, det vil si 54 % av verdens land.
Tidssonens to mest bereiste brukere er uten tvil @SantaMonica og @Klokkegutt. Førstnevnte har hatt en liten ledelse, men i løpet av sommeren har @Klokkegutt såvidt passert @SantaMonica.
Sommerkonkurransen ruller videre, og oppsummering i dag gir foreløpig resultat:
Første del:
Her er det foreløpig delt førsteplass mellom @Klokkegutt (Sri Lanka og Laos) og @slobben (Lichtenstein og Malta).
Andre del:
1. plass: @Klokkegutt (Kina, Thailand, Sri Lanka, Maldivene, Singapore, Malaysia og Laos)
2. plass: @thales (Malaysia, Vietnam og Kina)
3. plass: @slobben (Lichtenstein og Malta)
4. plass: @Lindestad (Hellas), @Hansaeng (Italia), @Anders.Aa (Oman), @SantaMonica (Tyrkia) og @Obelix (Slovakia)
Fortsett å sende inn bilderDet er ikke for sent å oppnå en god plassering i konkurransen.