Tidssonen Passaround

Ser ihvertfall ut som en klokke som kan tåle 29 uker med juling!:D

Har aldri sett en Stowa i levende live. Hvordan er førsteinntrykket?

Beklager å blande meg inn da jeg ikke er påmeldt, men er klokken kun bestilt med gummirem?

Litt kjipt at remmen ikke kan kuttes til slik at den passer da den sikkert blir for liten for neste mann, eller neste, eller neste...?

Hm, det kjipe med slike gummiremmer er at de må kuttes for å gi god passform :(

Altså får vel jeg med mine pipestilker kjøre Nato.

Ser ihvertfall ut som en klokke som kan tåle 29 uker med juling!:D

Har aldri sett en Stowa i levende live. Hvordan er førsteinntrykket?

Stor! Og tøff! Men gummiremmen er type én-persons. Hvis jeg kutter den til å passe mitt håndledd nå kommer den ikke til å passe noen som er særlig mye større noengang. Det var litt bommert, jeg trodde den hadde vanlig spenne med hull i remmen, men den har foldespenne. Ellers er det skrudde baretter, så rembytte krever et par skrujern og litt fingerferdighet.

Ellers er den som sagt stor og tøff, skal se om jeg i det minste får på en Nato så vi får et wristshot i kveld!

Hm, det kjipe med slike gummiremmer er at de må kuttes for å gi god passform :(

Altså får vel jeg med mine pipestilker kjøre Nato.

Ja, slik er det. Men jeg vurderer, som Passaroundgeneral, å ta meg den friheten å kutte den til mitt håndledd. Og jeg har prøvd tilstrekkelig mange av dine klokker til å vite at i alle fall du kommer til å passe den ganske greit. Mitt håndledd er for øvrig litt ca 7,25 tommer (litt over 18cm).

Jepp, det funker nok bra uansett :) Fint å få se den på flere remmer. Hva er lugsizen igjen?

Jepp, det funker nok bra uansett :) Fint å få se den på flere remmer, uansett. Hva er lugsizen igjen?

22mm.

Her er wristshot:
1cfuB.jpg

Størrelsessammenligning med Sub og SKX007:
ENvhp.jpg

stowan så virkelig bra ut. Det blir vel å ha den på nato for meg og mine bjørnelabber....

*glede seg* så fin ut, skal innrømme at jeg ikke ante hvordan den så ut:p