Tidssonen Passaround - påmelding - Stengt!

Det begynner allerede å nærme seg det nødvendige antall deltakere, meget bra!

Husk å sende meg en PM med navn, adresse, mail og tlf - har ennå ikke fått noe fra Stipey og DJM.

Så bra dette er, det kommer seg! Vi rundet nå på kvelden det påkrevde antallet på 20 stk, så Tidssonen Passaround 2010 blir noe av. Setter påmeldingsfristen til ut dagen i morgen, det vil si at påmeldingen må være posten i denne tråden, og nødvendig personalia (navn/adresse/mail/telefon) sendt til meg før midnatt tirsdag 17.august.

Jeg er med! :)

Mulig jeg må avstå passarounddelen ettersom jeg flytter til Italia, men er med for konkurransen!

Jeg er med! :)

Mulig jeg må avstå passarounddelen ettersom jeg flytter til Italia, men er med for konkurransen!

Ja, det er greit. Jeg glemte kanskje det i første post, men en adresse i Norge er selvsagt også en forutsetning for å være med på Passaround. Det sier seg selv at vi ikke kan sende klokka frem og tilbake over landegrensene og risikere moms flere ganger.....:)

Da blir det slik at om jsf er utenlands da det blir hans tur, mister han muligheten til å ha klokken hos seg, men deltar selvsagt i trekningen om å få klokken til odel og eie.