Tidssonen Passaround II

Dette kunne vært moro å bli med på :)
Hvilke krav stilles for å være med denne gangen?

Foreslår denne som en fin kandidat, Glycine Combat 07 Chronograph:

http://www.glycine-watch.ch/e/collection/detail.e.jsp?ID_Group=100003&ID_Display=100028#

Absolutt!

I denne utgaven :)

1000WM.jpg

Men, da må innsatsen opp til kr. 500 (sånn ca).

Absolutt!

Men, da i denne utgaven :)

1000WM.jpg

Selv liker jeg ikke så godt subdials med annen farge enn skiven forøvrig, men dette er av underordnet betydning for å få følelsen med klokka. Jeg vinner garantert ikke allikevel. Det eneste jeg noengang har vunnet var en kulepenn på lykkehjulet i et tivoli en gang på sekstitallet.

Absolutt!

I denne utgaven :)

1000WM.jpg

Men, da må innsatsen opp til kr. 500 (sånn ca).

Må si jeg er litt skeptisk til de subdialsene(kom det fra mannen med kun EN sub i samlingen... og den er GRØNN), men blir lett med på den om dette er klokken som blir valgt ;)
Finnes Glycine hos noen forhandlere her til lands, eller er det netthandel som må til?

Jeg skal absolutt være med denne runden :) Den trenger en tur til Bodø.

Helson
Ocean 7
Benarus (Er noen flotte Megalodon-klokker tilgjengelig der nå!)

Skal komme med noen spesifikke forslag snart!

Må si jeg er litt skeptisk til de subdialsene(kom det fra mannen med kun EN sub i samlingen... og den er GRØNN), men blir lett med på den om dette er klokken som blir valgt ;)
Finnes Glycine hos noen forhandlere her til lands, eller er det netthandel som må til?

På hovedsiden her på TS ligger det en artikkel om oppstart/restart i Norge. På Glycine sine hjemmesider står det at militrytime.no er norsk forhandler/importør, men hos militarytime.no fant i alle fall ikke jeg noe om Glycine.

Klokken jeg foreslo, den med "normale" subdials, er utsolgt fra fabrikk. Ikke uventet har de et kjempelager av den med misfargede ;) subdials.

har vel kanskje ikke vært nok her på TS til å bli med denne runden, men må si at jeg digger initiativet.

har vel kanskje ikke vært nok her på TS til å bli med denne runden, men må si at jeg digger initiativet.

91 innlegg skriver du på no-time.
Still noen "dumme" spørsmål, følg opp svarene med nye spørsmål, ta bilder av noe gammelt rask og post det på forumet, skriv gratulasjoner til alle med nye klokker, still flere spørsmål osv. Bare et tips fra en som vet :D

Edit: Du kan også kommentere alle de pene skoene til Mathfjeld - da øker antallet fort.

Still noen "dumme" spørsmål, følg opp svarene med nye spørsmål, ta bilder av noe gammelt rask og post det på forumet, skriv gratulasjoner til alle med nye klokker, still flere spørsmål osv. Bare et tips fra en som vet :D

Edit: Du kan også kommentere alle de pene skoene til Mathfjeld - da øker antallet fort.

Du bør absolutt lytte til Minuteman. Han vet hva han prater om :D :D

Jeg liker ikke å spamme, da venter jeg heller til neste runde, er egentlig ikke en stor sak. Slang opp noen dumme spørsmål på klokkeforumet nå, men får nesten se hvor mye meningsløse poster det kommer fra meg. Takk for tipsa da :)

På hovedsiden her på TS ligger det en artikkel om oppstart/restart i Norge. På Glycine sine hjemmesider står det at militrytime.no er norsk forhandler/importør, men hos militarytime.no fant i alle fall ikke jeg noe om Glycine.

Klokken jeg foreslo, den med "normale" subdials, er utsolgt fra fabrikk. Ikke uventet har de et kjempelager av den med misfargede ;) subdials.

Der kan du se! Har ikke fulgt med på hovedsiden ser jeg, for hurtigknappen på bokmerkelisten min er lenket direkte til forumet :) Det må jeg gjøre noe med ser jeg. Takk for tips!

Hehe, fanken... men kanskje ikke så rart nei. De var unektelig litt mystiske de subdialsene der.