Tidssonen Passaround II

Jeg måtte sjekke bildet til Krille for å huske hvilken klokke det var :p

Jeg traff noen TS-ere her før i ettermiddag, og da snakket vi om muligheten for utlodning denne uken om det er noen som er igjen i byen. Jeg er kone- og barnefri om dagene, og derfor klar for pils og ur, og kunne godt tenkt meg å bli kvitt Ball-en.

Derfor: er det noen som vil pilse, klokkenerde og være med på Ball-trekning torsdag ettermiddag/kveld?

Jeg har ikke anledning til å ta turen innover på torsdag, men stor stas om du får til trekning denne uka.
Skal jeg sende deg adressen min nå, eller vil du vente til formalitene er i orden? :rolleyes:

Tror jeg har mulighet til å møte i morgen - om gud og posten vil så har jeg akkurat mottatt SP passaround da.

Svært fristende forslag, men av alle ting er det jobbing i ferien som står i veien..

Jeg tror forresten Kristaafa akkurat diskvalifiserte seg selv pga utpreget eplekjekkhet ;) (Har ikke Passaround-statuttene foran meg akkurat nå, men jeg mener bestemt at det står der.)

Pga noe lunken interesse prioriterer jeg andre ting i kveld. Vi får ta utlodning på et senere tidspunkt, enten får vi skramle sammen en GTG someplace somewhere når folk begynner å dra seg ut av ferietåka, eller så venter vi på NURK som antagelig starter opp igjen i august en gang.

Venter på NURK, ja! I følge nurk.no blir det møte på mandag, så da er det håp!

Ball-en fikk ny eier i dag!

Trekning på NURK, her er Anders i boksen og roter:

IMG_5171.jpg

Ny eier er:

IMG_5172.jpg

Solli var tilstede og tok klokken umiddelbart i besittelse! Da er det bare å planlegge neste Passaround, da.....:)