Tidssonen Passaround 2.runde - innledende undersøkelser

Hvor mye er du maksimalt villig til å legge i potten på neste Passaround?

• Maks 200,-

Stemmer: 0 0,0%
  • Maks 300,-

• Maks 400,-

• Maks 500,-

• Over 500,-

• Antall stemmer
    0
  • Avstemningen stengte .
Jeg er gjerne med på en runde til, men sier meg enig i at vi bør sette en tak på hvor mange som bør være med, så slipper en stakkar å vente borti et år på å få prøve klokka på armen en uke :)

Jeg synes forsåvidt at et tak på 30 som sist ikke nødvendigvis er et onde. Da bør det gå ca et halvt år eller litt mer på en runde, og det er vel passelig.

Til alle relativt nye som melder sin interesse - oppfordrer dere til å være aktiv på forumet, gjøre dere kjent og la oss bli kjent med dere. Jeg synes det er greit at folk man skal sende en klokke til mange tusen kroner til er noen man er litt trygg på, samt at hvis det blir flere påmeldte enn et evt tak, vil nok rangeringen gå på postcount. Post noen bilder, delta i diskusjoner og bruk forumet, er oppfordringen!

Det frister ikke med noe homage. Foreslår noe særeget.

DOXA er innenfor rekkevidde. Sinn ble nevnt, og personlig har jeg veldig lyst å prøve en Longines, gjerne Legend Diver.

Trenger da ikke nødvendigvis å være noe man ikke får kjøpt hos en forhandler her til lands. Men dette blir det vel en avstemming på senere :)

Jeg deltar gjerne i neste omgang også,- men et tak på antall deltakere hadde jo vært greit. Å vente leeenge på en leveranse fra leverandør, for deretter kanskje måtte vente ytterligere opptil et halvt år til det blir ens tur, trekker noe ned. :cry:

Jeg vil helst styre unna homage, er ikke så fan. Ikke om man skal bruke en liten slant penger.

Vil ikke ta hensyn til klokke før prisklassen vi havner i er avgjort.

Jeg er med!

Angående MK II så har jeg lest på WUS at de har en forferdelig lang leveringstid, så går man for det så bør man vel først arrangere passaround på en tube tålmodighet, slik at alle som er med har mulighet til å smøre seg.

Angående MK II så har jeg lest på WUS at de har en forferdelig lang leveringstid, så går man for det så bør man vel først arrangere passaround på en tube tålmodighet, slik at alle som er med har mulighet til å smøre seg.

Ikke på alt, bare på spesial/custommodeller, som f.eks Kingston. De lagerfører en hel del, og du kan få noen av modellene fra svenske urtid.se på en uke eller så.

Aha, okay. Da lærte man noe nytt idag også. Jeg forstod det nemlig slik at det gjaldt alle modellene, men SÆRLIG Kingston (2 års ventetid!).

Det frister ikke med noe homage. Foreslår noe særeget.

DOXA er innenfor rekkevidde. Sinn ble nevnt, og personlig har jeg veldig lyst å prøve en Longines, gjerne Legend Diver.

Trenger da ikke nødvendigvis å være noe man ikke får kjøpt hos en forhandler her til lands. Men dette blir det vel en avstemming på senere :)

+ 1

Vi kan jo kanskje si at det kan starte opp etter nyttår?

Jeg er, som sagt, med. Synes det bra om vi øker innsatsen og kan skru opp standarden en notch; Longines, Omega, TH o.l.:cool:

Jeg er med!

Må si jeg liker tanken på å prøve microbrands en ellers ikke ville kjøpt..

Hva med å kjøpe to ur i samme prisklassen og begynne rulleringen på hver ende av listen?