Tidssonen på Misjonen med Antonsen og Golden

Medlem
21. aug. 2011
Innlegg
1.353
Sted
Oslo
Hahaha,
Hvorfor kjøper ikke denne kjempetullingen ArthurF bare en radiostyrt klokke.:p:p
 
Hahaha,
Hvorfor kjøper ikke denne kjempetullingen ArthurF bare en radiostyrt klokke.:p:p

At trånnheim ikke bringer frem det beste blant folk er jo allerede kjent, men Tom B. bekrefter det. :confused:

Syntes innslaget på P4 var meget bra, men det krever at man har humor og ikke tar seg selv altfor høytidelig.

Uansett hva denne Tom B. måtte mene så var det jo kvalitetspostere som:

Sponon, Frode, Krille 2 ganger og Sven Bertil + flere. andre som bidro til at vi ble kjendiser. :D

Takk til dere som sørget for at vi fikk hederlig omtale!
 
Anbefaler deg å høre innslaget ArthurF, det var nok der du ble fremstilt som en tulling sammen med resten av oss som frekventerer forumet.
 
Tør jeg foreslå en emailstorm til NRK hvor vi oppklarer et par ting rundt tja, hvor lite ironisk problemstillingen faktisk er?:D Så får vi kanskje enda mer omtale.:mrgreen:
 
Tør jeg foreslå en emailstorm til NRK hvor vi oppklarer et par ting rundt tja, hvor lite ironisk problemstillingen faktisk er?:D Så får vi kanskje enda mer omtale.:mrgreen:

P4 er kanalen, men jeg regner med at redaksjonen følger med og evt. følger opp med våre reaksjoner. Neppe i vår favør... :roll::roll::roll:

Takk gud for at de ikke tok tak i Gordon Gekko sine innspill, eller måten enkelte reagerte.
 
En emailstorm kan nok backfire ganske brutalt ja :) Golden og Antonsen gjør gjerne ting til føljetonger, for øyeblikket driver de jo en "duell" med et eller annet nyhetsbrev oppi dalom om hvor lenge de kan omtale hverandre i de respektive "publikasjoner".

ArthurF, jeg fikk inntrykk av at tungen på vektskålen var din beskrivelse av hvordan du hadde vært rundt med PAM'en din og synkronisert mikro, brødrister, tørketrommel etc. En Panerai uten sekundviser :D
 
At trånnheim ikke bringer frem det beste blant folk er jo allerede kjent, men Tom B. bekrefter det. :confused:

Syntes innslaget på P4 var meget bra, men det krever at man har humor og ikke tar seg selv altfor høytidelig.

Les ditt eget innlegg en gang til ;) :D
 
Hehe... Morsomt dette her :)

Det er vel en kjent sak for mange at Golden er godt over gjennomsnitt opptatt av klokker og nok kan kalles en WIS. Han lurker garantert rundt på forumet vårt titt og ofte:)
 
Cool stuff!
Dette lo jeg godt av.
Ikke trengte jeg koble ut min egen fetish for tid og ur for å skjønne at dette både blir sært og smalt for den objektive lytter.

Vi er rare - men vi liker det.......:cool:
 
Ha!
Sitter med nesa langt inne i en "due dilligence" - dette reddet resten av kvelden:D

.....men, jeg skjønner jo at noen lurer fælt på hva vi egentlig driver med.....