Tidssonen oppgradert 3. januar 2011

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.125
Sted
Fredrikstad
Sidene gjennomgikk en oppgradering i natt.

Vennligst rapporter eventuelle feil eller bugs som kan ha oppstått i etterkant av dette.
 
Jeg opplever dessverre sidene som helt sirup...Tar 5-30 sekunder å laste en side fra jeg klikker. Noen andre som har samme problemet? Har prøvd fra flere PC'er.

KAB
 
Jeg opplever dessverre sidene som helt sirup...Tar 5-30 sekunder å laste en side fra jeg klikker. Noen andre som har samme problemet? Har prøvd fra flere PC'er.

KAB

Du har helt rett. Jeg laget en liten notis om dette her: http://www.tidssonen.no/showthread.php?5086-Trege-sider

Ulike løsninger for å få bukt med problemet er nå under vurdering, og forhåpentligvis er sidene friske og raske på hos ny webhosting før denne uken er omme. Det har bare vært litt håpløst å gjøre dette nå i julen.
 
Har nå skrudd av noen features som vil komme tilbake så fort forumet er på ny server. Dette er gjort for å redusere serverloaden.
 
Ny webhost er valgt ut etter konsultasjon med en svært webkyndig og "sovende medlem" på TS. Noe nedetid vil antakeligvis komme i løpet av uken, uten at tør å si for for sikkert når flyttingen vil finne sted. Da vet dere i alle fall hva som skjer dersom dere ikke skulle komme inn på sidene.
 
Takk for info!

Alltid greit å vite hva som er årsaken når en blir sittende igjen skjelvende og ristende av absitenser når en ikke har kommet inn på tidssonen iløpet av lunchen! :p
 
Det funker fint for meg, og takk for det for jeg holdt på å få abstinenser her!

Altså, tz-uk, timezone, watchuseek, timetechtalk osv er fint nok, men det er ikke tidssonen :)
 
Ting funker kjempefint, bortsett fra at jeg ikke kommer inn på "Siste nytt".
 
Fungerer ikke hos meg, må fremdeles bruke previewdns alternativet.
 
Ting funker kjempefint, bortsett fra at jeg ikke kommer inn på "Siste nytt".

Jeg har samme problemet.

Får bare denne deprimerende meldingen:
UJU, du har ikke tilgang til å se på denne siden. Dette kan ha en av flere årsaker:

Din bruker konto har ikke de nødvendige tilganger for å se på denne siden. Prøver du å redigere en annen brukers innlegg, komme inn på administrasjonsfunksjoner eller ett annet privligert område?
`Dersom du prøver å poste ett innlegg, kan administratorene ha stengt kontoen din, eller du har ikke aktivert den ennå.
 
Siste nytt-knappen fungerer ikke fordi Tidssonen.no-adressen ikke fungerer hos alle ennå. Dette vil antakeligvis oppdateres i løpet av dagen, og regner med at alle kan bruke den vanlige adressen Tidsssonen.no litt senere i kveld.