Tidssonen lanserer nye sider!

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.134
Sted
Fredrikstad
Som de fleste nok allerede har lagt merke til, har det skjedd en del forandringer her på TS de siste dagene.

Nye sider er på plass, og forhåpentligvis kan dette bli starten på noe bra. Jeg er smertelig klar over at endringer som dette har en innkjøringsperiode, men jeg håper og tror at dette kan bidra til å skape mer oversikt og ikke minst fremheve gode og nyttige skriftlige innslag :)

Håper så mange som mulig har lyst til å oppdatere sidene med nyheter og artikler i tiden fremover.
Les hvordan man kan gjøre dette, her: http://www.tidssonen.no/content.php?135-Hjelp-oss-med-artikler!
 
Gratulerer!

Dette ser virkelig flott ut! Helprofft!

Ser man lay-out'en, innholdet og bredden av brukere med en samlet kompetanse under ett,- ja, da er vel Tidssonen i ferd med å bli en av nord Europas beste klokke siter! IMO...

Bra jobbet, Juice! :D
 
Må si forumet har utviklet seg! Antall medlemmer har gått opp med rundt 800% på to år, noen endringer her og der, og til slutt den nye layouten på forsiden. All ære til Juice som har moderert og utviklet et så bra forum, klokkeinteressen hadde ikke vært den samme uten Tidssonen!:)
 
Bra greier! Uvant å komme på sonen i dag, refleksmessig føre musa mot "nye innlegg" og bruke et par sekunder på å registrere at her er det noe nytt.......:) Ser bra ut! Skal se om ikke jeg får lagt inn en artikkel eller to jeg også.