Tidssonen klokkerull!

Bestilte sort, da kjerringa nok en gang påpekte at det var noe feminint ved den orange ... Vel, jeg er godt fornøyd, men må nok si at jeg er litt redd for plexien på 372 der den ligger. Den kan definitivt ikke ligge i midten, da det selvsagt er der det er hardest belastning fra remmen når den strammes.

Fant ut at jeg måtte pakke klokkene slik:

... for å unngå at det ble slik:

... og da ble det slik:

På "kjøpet" får jeg dermed en delvis dobbel beskyttelse over glassene.

TS klokkerull i boks! Det ble orange på meg, og akkurat hentet på posten etter meget rask levering! Akkurat i tide til ferieavreise :cool: Måtte selvsagt også teste med en gang.. Den orange fargen er utrolig fresh (ser kanskje litt rød ut på mine iPhone bilder) og kvaliteten er upåklagelig. Her er noen bilder!

Etter en lynrask vurdering fra min side har jeg følgende pros & cons:

+ Fin størrelse og god plass til tre store klokker uten at de toucher og riper hverandre opp (stram remmene godt).
+ Raskt og enkelt å pakke med seg klokker.
+ Synlig topp kvalitet.
+ Veldig kul orange farge i fin kombinasjon med mørgegrå semsket innside.

- Kunne vært to spenner på hver side så det ikke blir så åpent på sidene når det strammes kun på midten.
- Klokkene er ikke veldig beskyttet mot støt. Jeg vil nok pakke i bagasje med klær/håndkler rundt. Den midterste får riktignok litt bedre beskyttelse pga. spennen og remmen.
- Prisen er kanskje litt stiv? Men her har jeg riktignok ikke noen god benchmark.

Alt i alt veldig fornøyd! :D