Tidssonen klokka på Safari-nettleser

Medlem
1. jan. 2017
Innlegg
150
Sted
Trondheim
Har det blitt gjort noen endringer på Tidssonen-klokka øverst oppe til høyre på siden? På alle mine epledingser, macbook, iphone, ipad er denne nå korrupt og viser vekselvis tall og noen firkanter. Åpner jeg siden i Chrome i stedet fungerer det som normalt.

Noen andre som opplever dette?
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Har det blitt gjort noen endringer på Tidssonen-klokka øverst oppe til høyre på siden? På alle mine epledingser, macbook, iphone, ipad er denne nå korrupt og viser vekselvis tall og noen firkanter. Åpner jeg siden i Chrome i stedet fungerer det som normalt.

Noen andre som opplever dette?
+1
 
Rart.
Jeg har hatt dette problemet et par uker. Men nå funker den plutselig hos meg. Bruker safari.
 
har vært slik lenge hos meg (ukevis) men nå er det heldigvis normalt (iphone safari/imac safari); lett ironisk at vårt nerdeklokkeforum har korrupt klokke :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og Gubben11
Screen Shot 2017-03-22 at 13.31.17.png


jepp, den er sånn passe broken.. Har såvidt jeg vet vært sånn lenge... Kunne kanskje bytta ut SVG-opplegget med CSS eller html5 canvas eller noe..?
 
  • Liker
Reaksjoner: sydvester
Her virker det som det kommer og går. Pr idag fungerer det. Bruker iphone og safari.
Rettelse: oppdaterte nettleser og da var to firkanter tilbake. Helt tilfeldig for meg tydeligvis.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher