Tidenes morgengave fra min kone: PAM 508

Medlem
11. aug. 2014
Sted
Trondheim
God dag ladies & gentlemen!
Jeg våknet på Søndag etter mitt bryllup sammen to skjønnheter, min kone og ei som heter Luminor Submersible 1950 Ceramica. Den gamle Breitling SA Blacksteel´n er plutselig blitt degradert til hverdagsur og jeg er sånn passelig i himmelen...:mrgreen:

http://s1291.photobucket.com/user/Winchmaister/slideshow/Klokke

Det jeg dog lurer på er om det er noen i Trondheim/omeng som har skikkelig god peiling på dette merket? Da tenker jeg på å få en slags verifisering av autentisitet. Vet at Bjerke er behjelpelig og jeg skal dit for innkjøp av winder, men det har jeg ikke tid til enda.

Dere skjønner, prosessen i å skaffe denne klokken har vært noe eventyrlig og gjennom en "2nd hand"-butikk kalt watches.de av Marcus Tschopp. Noen med erfaringer fra denne selgeren?
Min kone har hatt noen norske hjelpere i kjøpet, som sikkert er noen av dere her på forumet, men jeg ønsker uansett å få litt støtte da det tross alt gjelder en del penger det er snakk om.

Mvh Winchmaister

Gratulerer med kona og klokken!

Klokke

Gratulerer med en drømmemannen;)

@Dr.fiddy er vel fra dine trakter? Kansje han har anledning. Alternativt er det mye hjelp i å legge ut bilder her. Foran og bak, nære og oversiklige osv.

Gratulerer med giftemålet

Damn! Grattis med fet PAM og kone:) Denne tråden må jeg spare til mitt eget bryllup en gang. "Se hva han fikk osv":mrgreen:

Fantastisk klokke. Gratulerer med kone og klokke.

Du trenger ikke nødvendigvis Bjerke til å verifisere ektheten. Andre urmakere vil kunne åpne den og rask kunne si noe om ektheten og tilstanden.

Grattis!
Både klokke og selger virker 100%

508 er en skikkelig "hard to get" modell og selges for mer i bruktmarkedet enn nye hos AD.

Kona har god smak!