Threepwood sin samling

Samlingen din er av høy klasse og du har det du trenger for å finne en viss ro hvertfall. Problemet er vel at jegeren i den blir for sterk! Takk for at du deler og det var hyggelig å treffe deg i Oslo selvom det ble litt kort. Ha en fin kveld som WIS. Det er deg vel unt!

Jeg vil gratulere deg med en flott samling!;) Du har mange godbiter der!:) Du skriver bra i alle dine innlegg på sonen og er med på å gjøre sonen til det den er!:D Gleder meg til dine neste 1000 innlegg!;)

Gratulerer med en kjempe fin samling! Veldig bra skrevet, alltid interessant å høre om hvordan klokke interessen oppstod hos den enkelte :)
Gratulere også med WIS, det har du helt klart fortjent :)

Meget pen samling av klassikere! Har alltid drømt å ha en Speedy, en Sub og en Pam. Mer enn det "trenger" du strengt tatt ikke:)

Flott samling, og gratulerer med WIS status. :) Det står respekt av både urene og penneføring. ;)

Grattis med WIS!

Takker så mye! Ikke lenge til du er oppe å jobber mot 1000 selv ;)

Samlingen din er av høy klasse og du har det du trenger for å finne en viss ro hvertfall. Problemet er vel at jegeren i den blir for sterk! Takk for at du deler og det var hyggelig å treffe deg i Oslo selvom det ble litt kort. Ha en fin kveld som WIS. Det er deg vel unt!

Tusen takk! Ja, får mange BARE MÅ HA DEN-opplevelser, selv om jeg innerst inne vet at den bare blir noen måneder, hehe. Ja, det var veldig hyggelig, gleder meg allerede til neste GTG!

Jeg vil gratulere deg med en flott samling!;) Du har mange godbiter der!:) Du skriver bra i alle dine innlegg på sonen og er med på å gjøre sonen til det den er!:D Gleder meg til dine neste 1000 innlegg!;)

Tusen takk! Det varmer :D

+1

En flott samling!

Takker!! Husker du hadde mye kult i boksen din også!

Gratulerer med en kjempe fin samling! Veldig bra skrevet, alltid interessant å høre om hvordan klokke interessen oppstod hos den enkelte :)
Gratulere også med WIS, det har du helt klart fortjent :)

Kult å høre! Tusen takk!!

Meget pen samling av klassikere! Har alltid drømt å ha en Speedy, en Sub og en Pam. Mer enn det "trenger" du strengt tatt ikke:)

Hehehe, hadde lett overbevist meg selv om at det hadde vært nok i massevis før de kom inn i samlingen, nå når de er der, er det liksom så mye annet snadder man får lyst på! Det begynte for meg at en PO og en Speedy Pro var alt et klokkehjerte NOENSINNE kunne behøve...

Flott samling, og gratulerer med WIS status. :) Det står respekt av både urene og penneføring. ;)

Tusen takk! Veldig hyggelig!

Gratulerer med WIS status GT! Du har en utrolig lekker samling bestående av noen skikkelige klassikere her, som virkelig burde gi ro i sjelen til en klokkeelsker. :)

Ser frem til masse flere kvalitetsposter fra deg på veien til dobbel, trippel (osv.) WIS!

PS: Monkey Island serien er fantastiske spill. Har akkurat installert 4'en (det med 3D grafikk), og storkoser meg. Insult swordfighting med en gal, babblende Australier er hysterisk. :D

Veldig veldig lekkert, GT! Liker PAM, PO, 2*Rolex, tja, så og si alt du har i boksen :D
Dette er GTG materiale ;)

Tja, hva skal man si? Ting har hvertfall skjedd i klokkeboksen! På nåværende tidspunkt kan jeg vel si at jeg aldri har vært mer tilfreds med samlingen, og jeg vil samtidig tro at noen her synes jeg har gjort rare valg med å gå fra 2 Rolexer til 0. Rolex blir det "down the road", men er meget fornøyd med at jeg hadde nok selvdisiplin til å la 116610 gå ut. Føler at samlingen har blitt meget variert og samtidig av høy kvalitet. Tror faktisk 4-5 klokker er det jeg maks vil ha, ettersom jeg vil ha tid til å bruke hele samlingen jevnlig. Tidligere kunne Speedyen ligge i boksen uten bruk i et par uker, og slikt liker jeg ikke :) Jeg har ingen aning om hva jeg vil ha inn som neste, men den må passe inn med resten, jeg ønsker variasjon og jeg vil helst ikke ha 2 av samme merke i samlingen. Tips? :rolleyes:

Låner noen bilder her :)

c3c655a9ca4432c6328350a2b13a0001.jpg

Denne blir forever keeper. Har overlevd alle flipper og jeg elsker den. Første klokken jeg kjøpte og har vært med på fødselen til poden :)

PAM312_00016328.jpg

Trodde aldri jeg skulle flippe 111, den hadde nesten fått samme status som POen i samlingen. Plutselig begynner jeg å tenke på både "shiny" visere og in house, og vips var det gjort!

p946183532.jpg

Er en ekstrem forskjell i feeling på denne på bilder kontra virkelighet. Kanskje mest pga. den høye kassen som stråler både kvalitet og heavy "wrist presence"

Redigert:
Dette var rett og slett nydelig! Får ikke mindre lyst på 7-days etter det siste bildet:(

IWC har visstnok juleferie i nærmest 2 mnd. på serviceavdelingen, så fikk vite av Alf Lie i dag at klokken startet garantiprosessen hos IWC i dag, akkurat 2 mnd. etter den ble sendt inn. Må vel belage meg på 4 mnd. til med venting da :(