Threepwood sin samling

Gratulerer, den samlingen har kommet fort og består av mange særs flotte godbiter. Det ligger opp til en fantastisk samling i fremtiden, og set blir spennede å følge! Enig at 7-8 opp mot 10 ur er et maksimum for en samling som skal brukes! Hva ellers skal man med de? Lykke til.

En smpatisk og moden samling.
En hommage er helt greit. Faktisk er jeg litt svak for Ocean 7's Ploprof. Den gir mening og var på markedet lenge før Omega sin egen hommage.

Meget bra!:D

Godt å se at Day Daten har satt sine spor, og at det ble oppdaget at den var borte :p Den koser seg i familien nå, men er dessverre ikke min, fantastisk klokke, og gull gjør noe med deg når man først har fått smaken på det, hehe. Har sett at det har dukket opp et par til DD på forumet her, og det varmer hjertet! Solgte jo DJ'en for å finansiere litt av Suben, og nå sitter jeg litt på gjerdet for å finne ut hva som skal inn. Har lagt min elsk på den nye Omega PO-chronoen etter at jeg prøvde den hos klokkepusheren, men nå må det bare roe seg litt ned, så får jeg se hva som trigger når klokkekontoen får påfyll.

Takker så mye for alle fine ord! :mrgreen:

Veldig mye flott. Merker at jeg nå må oppdatere min tråd med nye bilder og tekst. God inspirasjon med alle de fine trådene i galleriet om dagen.

WOW, her var det mange(alle) klokker som falt i smak:D

Tørr jeg spørre hvor du kjøpte Ocean7 klokken?

Gratulerer med Sub-C!

Den Ocean7-modellen er vel på vei ut av produksjon, så de har noen siste modeller til nedsatt pris nå. De har vel planer om å lansere en oppgradert utgave etterhvert, ettersom det er bestselgeren til firmaet. LM7 heter modellen, og du finner den på websiden i posten over der.

bilde-12.jpg

Litt kveldskos med rembytting :D