The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Ramlet innom Omegas sjappe her i Berlin med ST på armen, og ble nærmest ønsket velkommen som en gammel kompis av samtlige ansatte. Lang og hyggelig klokkeprat endte med påmontert 1171-lenke for drøye 400 Euro, noe som må sies å være innafor? Digg med "ny" klokke! :D
Alltid god stemning på KaDeWe! Kjøpte samme lenke der selv.
 
  • Liker
Reaksjoner: frj
Noen andre som også fortsatt venter? Kjenner jeg begynner å bli mektig irritert, og den må virkelig overbevise både estetisk og på håndleddet for å ikke ryke rett ut igjen.. :(
 
Noen andre som også fortsatt venter? Kjenner jeg begynner å bli mektig irritert, og den må virkelig overbevise både estetisk og på håndleddet for å ikke ryke rett ut igjen.. :(

Jeg fikk min i November så kan ikke klage for mye på ventetid. Men før de ringte meg var jeg ganske irritert selv. I etterkant har irritasjonen forsvunnet helt, hva er 6 måneder, eller ett år, i den store sammenhengen? Om den ikke overbeviser estetisk og på håndleddet kan den gå rett ut. Men min mening er at du ikke bør kvitte deg med den kun fordi leveransen tok litt lang tid. Håper klokka di kommer snart og at ventetiden snart er glemt!
dagensss.jpg
 
Noen andre som også fortsatt venter? Kjenner jeg begynner å bli mektig irritert, og den må virkelig overbevise både estetisk og på håndleddet for å ikke ryke rett ut igjen.. :(
Hentet min på lørdag, troppet opp egentlig uten klokkeglede og iver etter å åpne da det har tatt så sinnsykt langt tid. Er vel fordi man ble lovet denne i fjor sommer, sammenligner man med div. Rolex-ventetider så er jo dette ingenting.

Irritasjonen har gått litt over og klokken er fantastisk fin, selv om jeg ikke har brukt den. Jeg er litt i tenkeboksen om jeg skal ta den i bruk eller selge. Fikk tak i Tintin i høst og kan ikke forsvare å ha begge to, men klarer ikke bestemme meg hvor hvilken jeg liker best per nå, men ST leder litt :)