The Speedmaster “Speedy Tuesday” Limited Edition

Kort og greit. Kjøp gjerne et ur DU digger og selg det videre om dette ikke traff deg som du trodde, men ikke med 20-30k fortjeneste - da er du en trader og en dust av en drittsekk som fortjener "crash and burn" i min bok.
I en entusiast tråd som TS, bør de som deltar som kjøpere ha baller nok til å overse "hatere" som meg, hvis de da er sannferdige entusiaster. Hvis ikke, er du i min bok en dust i kategorien "trader" og fortjener all den møkk som treffer deg.
:rolleyes:
Tror vi lar den ligge jeg...

Mitt poeng her var egentlig det samme som @Pippen. Meninger må man gjerne ha, men er dette rette tråden til å spre galle? Mange liker denne klokken og har brukt den til å poste informasjon i ventetiden og mange fine bilder av klokken etter at den er mottatt. Hvorfor ikke finne en annen tråd hvis en skal være utelukkende negativ? Post heller noen bilder og kommenter på en saklig måte. Motforestillinger og ulike synspunkter er alltid sunt og interessant, men det er mange måter å kommunisere dem på.

• Liker
Reaksjoner: Pippen
Kort og greit. Kjøp gjerne et ur DU digger og selg det videre om dette ikke traff deg som du trodde, men ikke med 20-30k fortjeneste - da er du en trader og en dust av en drittsekk som fortjener "crash and burn" i min bok.
I en entusiast tråd som TS, bør de som deltar som kjøpere ha baller nok til å overse "hatere" som meg, hvis de da er sannferdige entusiaster. Hvis ikke, er du i min bok en dust i kategorien "trader" og fortjener all den møkk som treffer deg.
Så alle og enhver som har ervervet seg et ur, som har steget i verdi, deriblant deg selv og din SD4K, er et fordømt rævhøl om vedkommende selger med en profitt på uret sitt?
Du graver din egen grav med slike uttalelser, for merk mine ord - du kommer til å legge ut din SD, og det skjer aldri i ville verden at du kommer til å legge den ut for et øre mindre enn det du gav. Og det gir deg en profitt på 20-30k kontra for et par år siden. Og da er du like mye 'trader og en dust av en drittsekk, som fortjener å spise bæsj og dø'. Så, lyst til å tone litt mindre flagg kanskje?

• Liker
Reaksjoner: JohanB og Pippen
Så alle og enhver som har ervervet seg et ur, som har steget i verdi, deriblant deg selv og din SD4K, er et fordømt rævhøl om vedkommende selger med en profitt på uret sitt?
Du graver din egen grav med slike uttalelser, for merk mine ord - du kommer til å legge ut din SD, og det skjer aldri i ville verden at du kommer til å legge den ut for et øre mindre enn det du gav. Og det gir deg en profitt på 20-30k kontra for et par år siden. Og da er du like mye 'trader og en dust av en drittsekk, som fortjener å spise bæsj og dø'. Så, lyst til å tone litt mindre flagg kanskje?
Neida:D

• Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Litt det som er poenget mitt. Vi kaster stein i glasshus hele gjengen :D

Klokka er definitivt grisekul! Provokasjonen er søken etter en rask profitt. Hvor skulle jeg ellers respondere enn i denne tråden?

Start en ny tråd om parasitter, flippere og andre du misliker. Da kan de som vil lese og poste der.

Ærlig talt @Gin (!) Syns du er vel teatralsk nå :confused:
Er vel kanskje rødvinen som taler i tunger nå.
Liker ikke når du snakker ned respekterte sp’ere.

• Liker
Reaksjoner: Pippen