Billig?
Her snakker vi Rolex-priser, helgull
Er du heldig synker den kanskje ned på Snoopy-nivå![]()
Billig?
Her snakker vi Rolex-priser, helgull
Er du heldig synker den kanskje ned på Snoopy-nivå![]()
Skjønner deg forsåvidt godt når jeg leser denne artikkelen linket under;Hallo.. Dette er jo bare enda en variant av Speedy, jeg forstår virkelig ikke hypen? Tribute to Alaska project? WTF!?
2000 stk. skal liksom umiddelbart bli samler objekter?
At folk lot seg lure av Snoopy hypen - javel, dem om det.
MEN å gå fem på enda en gang, jøye meg - dette er jo bare et enkelt stålur med et kjipt urverk.
Omega skal virkelig ha honør for sin fantastiske markedsføring her.
Hallo.. Dette er jo bare enda en variant av Speedy, jeg forstår virkelig ikke hypen? Tribute to Alaska project? WTF!?
MEN å gå fem på enda en gang, jøye meg - dette er jo bare et enkelt stålur med et kjipt urverk.
Tribute to Alaska project? WTF!?
Hallo.. Dette er jo bare enda en variant av Speedy, jeg forstår virkelig ikke hypen? Tribute to Alaska project? WTF!?
Kikk en gang til på bildene av baksiden av uretDet er vel ikke en tribute til dette, men er fra Alaska Project de har hentet inspirasjon til designet. Klokken er jo en tribute til #SpeedyTuesday
.
+1Det er vel ikke en tribute til dette, men er fra Alaska Project de har hentet inspirasjon til designet. Klokken er jo en tribute til #SpeedyTuesday
Samtidig så tror jeg flere av kjøperne reserverte klokken mye pga. utseende og ikke at det var en Limited Edition. Det er jo helt klart en av de peneste Speedy´ene der ute. Det at klokken er produsert i et begrenset opplag er bare en "bonus".
Episk.... men må nesten ha grå hår for å skjønne denne
"Samtidig så tror jeg flere av kjøperne reserverte klokken mye pga. utseende og ikke at det var en Limited Edition. Det er jo helt klart en av de peneste Speedy´ene der ute. Det at klokken er produsert i et begrenset opplag er bare en "bonus".
Dette![]()
+1
Jeg ikke funnet meg til rette med Speedy tidligere, så dette blir siste sjanse for min del.