Grattis! Satt meget fin på en voksen arm. Godt ikke mine pipestilker er i det bildet:-)
Timekeeper Medlem 30. mars 2011 Innlegg 3.526 Sted Oslo 10. jan. 2015 #16 Grattis! Satt meget fin på en voksen arm. Godt ikke mine pipestilker er i det bildet
T TimJ Medlem 28. aug. 2014 Innlegg 174 10. jan. 2015 #17 Takker for alle tilbakemeldinger Klokka er stor, så for en gangs skyld er jeg glad for at jeg har store håndledd... Kjøper inn Nato og zulu i litt forskjellige farger, så har jeg litt å bytte på.... Har jo en til på vei som må ha litt tilbehør og
Takker for alle tilbakemeldinger Klokka er stor, så for en gangs skyld er jeg glad for at jeg har store håndledd... Kjøper inn Nato og zulu i litt forskjellige farger, så har jeg litt å bytte på.... Har jo en til på vei som må ha litt tilbehør og
StigN Medlem 12. jan. 2015 Innlegg 13 Sted Bergen 19. jan. 2015 #19 Gratulerer! Den så rett og slett dritstilig ut på armen din!
T TimJ Medlem 28. aug. 2014 Innlegg 174 19. jan. 2015 #20 StigN skrev: Gratulerer! Den så rett og slett dritstilig ut på armen din! Klikk for å utvide... Takk for det @StigN Redigert av en moderator: 22. mai 2015
StigN skrev: Gratulerer! Den så rett og slett dritstilig ut på armen din! Klikk for å utvide... Takk for det @StigN